خانواده ها در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال نقش مهمی دارند

کرج (پانا) - فرمانده انتظامی البرز گفت: خانواده ها نقش بسیار مهمی در حفظ امنیت و پیشگیری ازحوادث چهارشنبه آخرسال دارند.

کد مطلب: ۸۰۵۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سردار عباسعلی محمدیان بیان کرد: والدین به عنوان رکن اصلی باید فرزندان خود را از خطراتی که آنان را تهدید می کند، آگاه کرده و اجازه ندهند که جوانان و نوجوانان دست به رفتارهای پرخطر بزنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه مردم به این موارد توجه جدی داشته و به رفتارهایی که منجر به اخلال در امنیت می شود، دست نمی زنند و پلیس البرز درشب چهارشنبه آخرسال درآمادگی کامل قرار دارد و در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده از شادی مردم، با مخلان امنیت و آرامش درجامعه برخورد می کند، آمارها نشان می دهد که هر ساله تعدادی از کودکان، نوجوانان و جوانان کشور قربانی استفاده از مواد محترقه می شوند که عواقب غم انگیزی برای خانواده ها و مسئولان دارد.

وی یادآور شد: اخلال در نظم عمومی، با شادی مردم تفاوت دارد و پلیس هیچ زمانی مانع شادی و نشاط مردم نیست و پلیس با تمام توان از شادی مردم حمایت کرده و امیدواریم شهروندان استان البرز ما را در تحقق این مهم همراهی کنند.


محمدیان خاطرنشان کرد: اخلال در نظم عمومی، با شادی مردم تفاوت دارد و پلیس هیچ زمانی مانع شادی و نشاط مردم نیست و هدف اصلی پلیس همچون گذشته حفظ امنیت و آسایش مردم و دفاع از شادی شهروندان است.

وی در پایان همچنین از مردم البرز خواست در صورت مشاهده هرگونه مزاحمت و دیگر موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند زیرا از ابتدای ماه جاری تاکنون حدود 600 هزار عدد انواع محترقه دست ساز و خارجی در استان البرز کشف شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار