مسئول آتش‌نشانی شهر دماوند خبر داد:

آمادگی مقابله با حوادث احتمالی درچهارشنبه آخر سال

مسئول آتش‌نشانی شهر دماوند از آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال توسط این نهاد خدماتی و امدادی خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۵۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، حسین میرزا ملکی با اشاره به تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده از سوی شهرداری برای جمع‌آوری مواد اشتعال‌زا از سطح شهر خاطرنشان کرد: چهار خودروی عملیاتی و سه خودروی تدارکاتی و پشتیبانی به همراه بیش از ۱۵ نیروی عملیاتی برای چهارشنبه آخر سال در حالت آماده‌باش هستند که امیداست با رعایت کردن همه موارد ایمنی از طرف مردم شاهد هیچ‌گونه حادثه‌ای نباشیم.

وی با بیان اینکه در سه منطقه دماوند، گیلاوند و مشاء با تجهیزات کامل در آشیانه، آمادگی لازم برای مقابله با حوادث احتمالی را دارد، افزود: شهرداری دماوند با اطلاع‌رسانی عمومی در سطح شهر از سویی سعی در آگاه کردن مردم از عواقب ناشی از غفلت و کوتاهی والدین در چهارشنبه آخر سال و از سوی دیگر اطلاع‌رسانی به فرزندان کرده است.
این مقام مسئول از حضور واحدهای گشت سیار با هماهنگی واحد خدمات شهری در نقاط حساس به صورت ۲۴ ساعته خبر داد و گفت: واحدهای گشت تمامی مناطق استحفاظی شهر دماوند را تحت نظر دارد تا از هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری شود.
وی گفت: چهارشنبه آخر سال علاوه بر روشن کردن آتش رسومات دیگری نیز دارد که با آرامش همراه است و مردم می‌توانند آنها را انجام دهند.

/خبرنگار : مهدی عیسی خانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار