به مناسبت روز درختکاری صورت گرفت:

کاشت نهال امید در بوستان سرو شهرری توسط کودکان کار

شهرری (پانا)- بوستان سرو منطقه 20 در روز امید، با مشارکت هزار شهروند و با حضور امام جمعه شهرری، رئیس محیط زیست شهرداری تهران، مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، شهردار منطقه و دیگر مدیران شهری نهال کاری شد.

کد مطلب: ۸۰۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال امید در بوستان سرو شهرری  توسط کودکان کار

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام و المسلمین علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در این مراسم ضمن کاشت یک نهال سرو گفت: توسعه فضای سبز و بوستان ها در این منطقه که از لحاظ آلودگی هوا جزء مناطق آلوده است بسیار مورد توجه است که بایستی مورد اهتمام همه قرار بگیرد.

صفوی شهردار منطقه ۲۰ نیز با اشاره به اینکه با اجرای طرح کارناوال درختکاری از ۱۲ اسفند، قطعاتی مختلفی با عناوین درختان دانش، ایثار، فرهنگ و هنر و تدبیر نهال کاری شده است،گفت: بوستان سرو نیز به قطعات مختلفی نظیر ائمه جماعات، مدیران، شهروندان، خانواده معظم شهدا، کودکان کار و دانش آموزان تقسیم بندی شد و شاهد مشارکت تمامی اقشار بودیم.

سپس شهردار منطقه ۲۰ با حضور در قطعه کودکان کار، این کودکان را در کاشت نهال در روزی که به عنوان درخت امید نامیده شده است، همراهی کرد.

لازم به ذکر است که غرس نهال منطقه ۲۰ در بوستان سرو در مساحتی به متراژ یک هکتار و با کاشت یک هزار نهال و مشارکت ائمه جماعات، دانش آموزان، کودکان کار، خبرنگاران، خانواده معظم شهدا، مدیران شهرری، شهروندان با حضور امام جمعه شهرری، شهردار منطقه ۲۰، رئیس محیط زیست و توسعه شهرداری تهران، مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان تهران، رئیس بنیاد شهید شهرری، امام جمعه قلعه نو انجام شد.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار