رقیب استقلال در فینال جام حذفی معرفی شد

تهران (پانا) -– خونه به خونه با پیروزی شیرین در اهواز به فینال جام حذفی فوتبال ایران راه یافت.

کد مطلب: ۸۰۵۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد
رقیب استقلال در فینال جام حذفی معرفی شد

در حالی که فینالیست چند هفته قبل استقلال با پیروزی در آبادان مقابل صنعت نفت توانسته بود به فینال جام حذفی فصل 1397-1396 برسد؛ امروز دومین فینالیست این دوره از رقابت‌ها معرفی شد.

اوضاع پیچیده و بحرانی استقلال خوزستان در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر باعث شده بود به دردسر افتادن این تیم مقابل خونه به خونه بابل قابل پیش بینی باشد اما این تیم لیگ برتری استقلال بود که نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رساند. میثم دورقی در دقیقه 16 تک گل تیم عبدالله ویسی را در نیمه اول از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در نیمه دوم روح الله باقری ستاره تیم خونه به خونه موفق شد گل تساوی را در دقیقه 62 به ثمر برساند تا بازی با تساوی یک بر یک وارد وقت‌های اضافه شود. در اولین وقت اضافه روح الله باقری یکبار دیگر به کمک تیم استان مازندران آمد و در دقیقه 98 گل دوم خونه به خونه را به ثمر رساند.

اما این پایان کار نبود و روح الله باقری به حماسه سازی خود برای مازندرانی‌ها ادامه داد و در حالی که استقلال خوزستان برای جبران جلو کشیده بود در دقیقه 120 هت تریک کرد تا تیمش با پیروزی 3 بر یک رقیب استقلال در فینال جام حذفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار