معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

2400 دانش‌آموز و فرهنگی در جشن نیکوکاری شرکت می‌کنند

بوشهر ( پانا ) معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال در جشن نیکوکاری 800 پایگاه دانش‌آموزی در مدارس استان شکل گرفته که یک‌هزار و 600 دانش‌آموز و 800 همکار فرهنگی در آن شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۰۵۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
2400 دانش‌آموز و فرهنگی در جشن نیکوکاری شرکت می‌کنند

سیروس فتحی در آیین آغاز جشن نیکوکاری در مدرسه سعادت بوشهر اظهار داشت: در فضای صمیمی در بین دانش‌اموزان هستیم تا بتوانم در جشن نیکوکاری شرکت کنیم.

وی افزود: جشن نیکوکاری همراه‌شدن با زیبایی‌هاست که در آن نمونه‌هایی از ایثار و نوعدوستی به نمایش گذاشته می‌شود و فرصتی است که به پهن کردن سفره مهربانی می‌پردازیم و بهار را مهمان خانه‌های مستمندان می‌کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: امسال در جشن نیکوکاری 800 پایگاه دانش‌آموزی در مدارس استان شکل گرفته که یک‌هزار و 600 دانش‌آموز و 800 همکار فرهنگی در آن شرکت می‌کنند.

فتحی یادآور شد: 85 هزار قلک در بین مدارس ابتدایی و 73 هزار پاکت نیز بین دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم دبیرستان برای شرکت در جشن نیکوکاری توزیع شده است.

وی ادامه داد: تمام درآمد جشن نیکوکاری در هر هر مدرسه در اختیار همان مدرسه قرار می‌گیرد که آن میزان کمک در بین دانش‌آموزان جمع‌آوری کرده‌اند که البته با همکاری انجمن اولیاء مدرسه بین دانش‌آموزان مستمند آن مدرسه توزیع می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در سال گذشته و امسال در جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، دانش‌آموزان مدارس استان بوشهر 150 و 130 میلیون تومان به دانش‌آموزان مستمند کمک کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار