با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر؛

از طلا یه داران فرهنگی عرصه احسان تجلیل شد

بوشهر(پانا)_ در آئینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر و مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از طلایه داران فرهنگی در عرصه خیر و احسان در استان بوشهر تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
از طلا یه داران فرهنگی عرصه احسان تجلیل شد

ناصر کرمی در همایش تجلیل از طلایه داران فرهنگی در عرصه خیر و احسان در دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت : اگر فرهنگ نیکوکاری و نوع دوستی به دانش آموزان آموزش داده شود قطعاً آثار مثبتی را در جامعه به همراه خواهد داشت و همه افراد جامعه از آن نفع خواهند برد.

کرمی افزود : اگر امروز کمیته امداد در قالب جشن عاطفه و یا جشن نیکوکاری به مدارس ورود می‌کند با نگاه تربیتی و اشاعه فرهنگ خیر و احسان است که دانش آموزان بتوانند به همنوعان نیازمند خود کمک کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : عملکرد کمیته امداد در کمک به نیازمندان به ویژه نگاه ویژه‌ای که به دانش آموزان نیازمند دارد جای تقدیر دارد.

کرمی تقویت روحیه ایثار و فداکاری را در دانش آموزان یکی از ضروریات امروز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر این روحیه در دانش آموزان نهادینه شود قطعاً به همنوعان و هم کلاسی‌های نیازمند خود کمک خواهند کرد و در آینده شهروندان مسئولیت پذیری تحویل جامعه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز در این همایش، هدف از برگزاری همایش را تجلیل از خیران فرهنگی عنوان کرد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ خیر و احسان در میان دانش آموزان و در سطح جامعه از دیگر اهداف مد نظر است که بایستی از سوی معلمان و فرهنگیان به دانش آموزان آموزش داده شود.

احمد لطفی با تقدیر از تعامل و همکاری سازنده مجموعه آموزش و پرورش استان با کمیته امداد در رفع نیازمندی‌های دانش آموزان محروم گفت: هدف کمیته امداد از برپایی جشن‌های عاطفه‌ها و نیکوکاری که با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود، گرفتن مبلغی پول از دانش آموزان نیست، بلکه هدف اصلی یک نگاه فرهنگی است که فرهنگ خیر و احسان و نوع دوستی در سطح جامعه و در میان دانش آموزان اشاعه پیدا کند.

لطفی با اشاره به اینکه معلمان و فرهنگیان علمدار تعلیم و تربیت هستند گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ نوع دوستی به واسطه معلمان به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: بیش از هشت هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد و غیر تحت در استان وجود دارد که از خدمات تحصیلی کمیته امداد بهره مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار