مشارکت دانش آموزان گناوه ای درجشن نیکوکاری

گناو ه ( پانا ) دانش آموزان شهرستان گناوه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری، با حضور پرشور و گسترده در جشن نیکوکاری با دست های مهربان و سخاوتمند خود در آستانه سال نو به کمک همنوعان نیازمند شتافتند.

کد مطلب: ۸۰۵۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت دانش آموزان گناوه ای درجشن نیکوکاری

به گزارش ایرنا، هفته احسان و نیکوکاری همه ساله در نیمه دوم اسفندماه با هدف نهادینه کردن سنت حسنه نیکوکاری در آستانه آغاز سال نو برگزار و اقشار مختلف بصورت خودجوش و از سر محبت به هموطنان نیازمند بویژه دانش آموزان بی بضاعت کمک های نقدی و غیرنقدی تقدیم و شادی های خود را بین آنان تقسیم می کنند.
مردم نوع دوست ایران در آستانه بهار علاوه بر تغییر و تحول در وضع زندگی و ظواهر خود و خانه تکانی و خرید لباس نو برای خود و فرزندان، رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان را که از توانایی مالی لازم برخوردار نیستند فراموش نکرده و آنها را در شادی خود شریک می‌کنند.
در آیینی که بصورت نمادین در دبستان دخترانه شاهد دکتر حسابی گناوه باحضور مسئولان برگزار شد، دانش آموزان باشور و اشتیاق وصف نشدنی کمک های نقدی خودرا که در قلک و پاکت جمع آوری کرده بودند، در صندوق ریختند.
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه در این آیین گفت: دستگیری از همنوعان از برترین و ماندگارترین خوبی ها است که مردم ایران اسلامی از جمله این شهرستان بارها با مشارکت گسترده خود ادای تکلیف کردند.
مراد شمس الدینی افزود: هفته احسان ونیکوکاری از 14 اسفند ماه به مناسبت سالروز تاسیس نهاد انقلابی کمیته امداد به دستور معمارکبیر انقلاب آغاز و تا 21 اسفند ادامه دارد و دراین مدت برنامه های مختلفی در سطح شهر از جمله مدارس اجرا و از ظرفیت های مساعدت دانش آموزان بصورت خودجوش استفاده می شود.
وی گفت: در جشن نیکوکاری پارسال در 41 آموزشگاه 120 میلیون ریال جمع آوی و در آستانه سال نو به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با 103 هزار نفر جمعیت دارای 18 هزار دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار