جشن نیکوکاری در استان بوشهر آغاز شد

بوشهر ( پانا ) جشن نیکوکاری در909 پایگاه ثابت و سیار از امروز به مدت سه روز دراستان بوشهر آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۵۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن نیکوکاری در  استان بوشهر آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در مدرسه سعادت بوشهر گفت: از این شمار 800 پایگاه ویژه جمع آوری کمک های مدارس، 21 پایگاه ثابت، 40 پایگاه سیار در شهرها و میدان های اصلی، 30 پایگاه در مراکز نیکوکاری و 18 پایگاه نیز در محل مصلا های نماز جمعه برپاست.
احمد لطفی گفت : ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگی و همیاران معنوی کمیته امداد از جمله هدفهای برپایی جشن نیکوکاری است.
لطفی خاطر نشان کرد : کمک های جمع آوری شده در مدرسه ها در اختیار دانش آموزان نیازمند همان مدرسه قرار می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح نمود : جشن نیکوکاری هرسال با هدف ترویج احسان و نیکوکاری و تامین نیازمندی‌های شب عید خانوارهای زیرپوشش با همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، آموزش‌ وپرورش ، سازمان دانش آموزی و سازمان بسیج برگزار می‌ شود.
وی با اشاره به نحوه پرداخت کمک‌های الکترونیکی به جشن نیکوکاری اظهارکرد: افرادی که به هر دلیل نمی ‌توانند در پایگاه‌های جشن نیکوکاری حضور پیدا کنند، می‌توانند از طریق درگاه الکترونیکی آنی پرداخت با شماره گیری #077*1*8877* و یا از طریق شماره حساب 0105753982009 نزد بانک ملی، کمک‌های نقدی خود را به حساب جشن نیکوکاری پرداخت کنند تا به دست نیازمندان برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار