معاون روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش: روابط عمومی نیازمند پویایی و انعطاف است

تهران (پانا) - معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش روابط عمومی را نیازمند پویایی و انعطاف دانست زیرا روابط عمومی باید با سرعت رشد، تکامل و انتشار اطلاعات در جامعه همگام شود.

کد مطلب: ۸۰۴۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش: روابط عمومی نیازمند پویایی و انعطاف است

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، نجات بهرامی روز چهارشنبه در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش‌وپرورش مناطق تهران بزرگ، در مشهد افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی دانش‌افزایی و انتقال تجربیات در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است. با توجه به شرایط جدید جامعه در حوزه روابط عمومی اطلاع‌رسانی به‌سرعت در حال تکامل و دگرگونی است.

وی ادامه داد: رشد پدیده شهروند خبرنگار نیز در جامعه سرعت فراوانی به خود گرفته است و مسئول روابط عمومی باید مجتهد مدیر خود باشد زیرا مسئولان روابط عمومی می‌توانند بسیاری از معضلات سازمان را مدیریت کنند.

معاون رسانه مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: در مورد برداشته شدن آزمون‌ها و مدارس سمپاد تصور می‌شد اولیای این دانش آموزان به سمت مدارس غیردولتی سرازیر شوند اما روابط عمومی با تکیه‌بر آمار ثابت کرد این اتفاق غیرممکن است.

وی افزود: طبق آمار تعداد مدارس سمپاد یک هفتاد و پنجم مدارس غیردولتی است و احتمال گرایش دانش آموزان سمپادی به این مدارس بسیار کم است. از طرف دیگر مدارس غیردولتی در مقام مقایسه با مدارس سمپاد نیستند و حتی مدارس غیردولتی که توانایی مقایسه با مدارس سمپاد رادارند نیازی به دانش آموزان سمپادی ندارند و ظرفیتشان همیشه پر است.

بهرامی این نوع رقابت را ناسالم توصیف و بیان کرد: حتی در مدارس کشورهای توسعه‌یافته مانند ژاپن تنها ۱۲ مدرسه به سبک سمپاد وجود دارد که در سال‌های منتهی به دانشگاه فعالیت می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار