ساعاتی پیش با حضور مسئولین:

آزمایشگاه مرکزی دانش آموزی پاکدشت در کانون شهدا افتتاح شد

پاکدشت (پانا) - آزمایشگاه مرکزی دانش آموزی شهرستان پاکدشت، صبح امروز در کانون دانش آموزی شهدای این شهرستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۰۴۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
آزمایشگاه مرکزی دانش آموزی پاکدشت در کانون شهدا افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، فضای تخصصی آموزشی و آزمایشگاهی کارشناسی تکنولوژی آموزشی گروه های آموزش ابتدایی شهرستان پاکدشت در کانون شهدای این شهرستان به بهره برداری رسید.

حمیده تاجر جهرمی، معاون آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در این آئین، ضمن تبریک به مناسبت ایام شکوهمند میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن ابراز خرسندی از این امر که امروز بعد از گذشت 5 ماه این آزمایشگاه به بهره برداری رسیده است، گفت: ایجاد آزمایشگاه مرکزی در شهرستان پاکدشت زمینۀ کار گروهی برای دانش آموزان و فرهنگیان را فراهم می آورد.

وی در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از این که از امروز همۀ دانش آموزان شهرستان پاکدشت می توانند از این امکانات استفاده کنند، افزود: آزمایشگاه مرکزی شهرستان پاکدشت به عنوان آزمایشگاه پایلوت عمل می کند و پشتیبان آزمایشگاه های مدارس شهرستان پاکدشت خواهد بود.

این مقام مسئول، در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به این امر که سال گذشته با تخصیص بودجه از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، هر منطقه به صلاحدید تجهیزات آزمایشگاهی را برای استفادۀ بهینۀ دانش آموزان فراهم آورده است، ادامه داد: در شهرستان پاکدشت نیز همۀ مسئولین و فرهنگیان دست به دست هم دادند و با استفاده از منابع گروه های آموزشی و همچنین فصل 5 استان تهران که به صورت امانی در اختیار منطقۀ پاکدشت بود، این فضا به بهره برداری رسید.

تاجر جهرمی، در پایان اظهار امیدواری کرد: امید است با توجه به نیروی انسانی غنی در پاکدشت و با تأییدات خداوند و همچنین حمایت های مسئولین ارزشمند شهرستان پاکدشت بتوانیم این آزمایشگاه را گسترش دهیم.

گفتنی است این مکان در فضایی به مساحت 60 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 30 میلیون تومان آماده شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار