برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان امورتربیتی دریزد

یزد(پانا)- یک پییشکسوت امورتربیتی در همایش تجلیل از پیشکسوتان امورتربیتی استان یزدبیان داشت: هدف شهیدان رجائی و باهنر از تاسیس نهاد امور تربیتی ، تثبیت بعد فرهنگی انقلاب بود

کد مطلب: ۸۰۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان امورتربیتی دریزد

همزمان با هفته تربیت اسلامی همایش تجلیل از پیشکسوتان امورتربیتی استان یزد در سالن اجتماعات پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد .
دراین همایش که جمعی از مسئولان استانی و پیشکسوتان امورتربیتی ، معاونان و مربیان پرورشی مدارس حضور داشتند معاون پرورشی و نیروی انسانی دولت شهید رجائی به ذکر اهمیت و جایگاه امورتربیتی در نظام تعلیم و تربیت پرداخت و با اشاره به اینکه انقلابی ماندگار است که دربعد فرهنگی ثبیت شود افزود : هدف شهیدان رجائی و باهنر از تاسیس نهاد امور تربیتی به خاطر تثبیت بعد فرهنگی انقلاب بود .
دکتر مظفری نژاد نقش مربیان تربیتی پس از پیروزی انقلاب را مرور کرد و گفت : مربیان تربیتی با بهره گیری از تجربیات معلمان پیشکسوت قبل از انقلاب با تمام وجود فعالیت های پرورشی را درمدارس آغاز کردند .
وی نقش آفرینی مربیان تربیتی و معلمان در دوران دفاع مقدس را ستود و افزود : نقش امور تربیتی و نقش آفرینی مربیان تربیتی قابل پژوهش و کندو کاو است .
درادامه این مراسم غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر یزد و دومین معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش به ذکر خاطراتی از شکل گیری امورتربیتی در استان یزد پرداخت .
نقل تجربیات یک از خواهران مربی ، اجرای نمایش و سرود از دیگر برنامه های این همایش بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار