28 فروردین ماه آیین نکوداشت دکتر علی سلطانی گردفرامرزی در یزد برگزار می شود

یزد (پانا) - دبیراجرایی همایش نکوداشت ازافتتاحیه مراسم در 28 فروردین ماه سال 98 درمحل دانشگاه یزد خبرداد وافزود: اختتامیه این مراسم توسط اداره ارشاد درسالن هلال احمر برگزار میشود.

کد مطلب: ۹۰۶۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
28 فروردین ماه آیین نکوداشت دکتر علی سلطانی گردفرامرزی در یزد برگزار می شود

نشست خبری آیین نکوداشت دکترعلی سلطانی گردفرامرزی با اصحاب رسانه پیش از ظهرامروز در سالن اجتماعات امامزاده سید محمد جعفر(ع) برگزار شد.

دراین نشست سید محمود الهام بخش عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با توجه به آیات قرآن اسوه والگو داشتن را یکی از بهترین راههای ممکن برای ارشاد وفرهنگ سازی مردم عنوان کرد.

وی دکتر سلطانی را نمونه ای از یک دانشمرد و ادیب خودساخته عنوان کرد که با تکیه برهنرهای مختلفی ازجمله تئاتر، خوشنویسی، ادبیات، فن بیان و...به جایگاه رفیعی در تمامی این عرصه ها دست یافت و به جایی رسید که تصمیم گیرنده فنون ادبیات در کل کشورشده است و به درجه ای از دانش رسیده و در تمامی حوزه ها جزء برترین ها بوده است.

الهام بخش ضمن اشاره به سایر افتخارات این شخصیت ادبی برجسته بیان داشت که او در انجمن شاهنامه کشور جزو جوان ترین افراد بوده است و در سال گذشته موفق به ثبت اثری در حوزه علوم قرآنی در زمینه بررسی سوگند های قرآن شده است.

در ادامه سید علی میرنژاد شهردار شاهدیه ضمن تبریک روز پاسدار واعیاد شعبانیه با بیان اینکه شهرداری در زمینه های مختلفی از جمله عمرانی، شهروندی و... خدمت میکند تاکید کرد: شهرداری در عرصه فرهنگی نگاه ویژه ای را ضمیمه خواهد کرد که تجلیل از پیشکسوتان نمونه ای از برنامه های فرهنگی را شامل میشود.

در پایان رفیعی دبیراجرایی همایش نکوداشت پیشکسوتان ازافتتاحیه مراسم در 28 فروردین ماه سال 98 درمحل دانشگاه یزد خبرداد وافزود: اختتامیه این مراسم توسط اداره ارشاد درسالن هلال احمر برگزار میشود.

وی سه کتاب درسایه سارادب، رواق نامه و دیوان اشعار را ازجمله آثارسلطانی خواند که در این مراسم رونمایی میشود.

لازم به ذکر است 29 فروردین ماه سال 98 دیدارمردمی دکترسلطانی با اهالی شاهدیه درمحل سالن سیب ونارشاهدیه انجام میگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار