تکریم و معارفه معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی

طی مراسمی در آموزش و پرورش استان گلستان، خانم قدسی براتی به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان معرفی و از زحمات قربان عرب احمدی به عنوان سرپرست این معاونت تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۸۰۴۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و معارفه معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی

به گزارش پانا از استان گلستان، از سوی محمد رضا وطنی مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان، خانم قدسی براتی به عنوان معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گلستان معرفی و از زحمات قربان عرب احمدی، سرپرست این معاونت تجلیل به عمل آمد.

محمدرضا وطنی در این مراسم با اشاره به حوزه های مختلف این معاونت اظهار داشت: بدون شک برای عملیاتی شدن هر اقدامی در آموزش و پرورش، نیازمند به تحقیق و پژوهش هستیم و اگر فعالیت ها مبتنی بر پژوهش باشد، نتیجه مطلوب تری حاصل خواهد شد.

محمدرضا وطنی همچنین با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی اظهار داشت: یکی از ضروری ترین مباحث در آموزش و پرورش که می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند، توجه ویژه به این حوزه است.

در این مراسم همچنین از زحمات حسینعلی سرگزی معاون پیشین پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی که از مهرماه سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود، نیز تجلیل به عمل آمد.گفتنی است قربان عرب احمدی با حفظ سمت معاون پشتیبانی به مدت چند ماه سرپرستی این معاونت را برعهده داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار