آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان برگزارشد

گرگان (پانا) - آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان با حضور"ابوالقاسم صفوی" سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان ،"احسان مکتبی"مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و "رستمانی"مشاور سیاسی استاندار گلستان برگزارشد.

کد مطلب: ۸۵۷۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان برگزارشد

"صفوی"سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان در این جلسه با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حادثه تروریستی اهواز که منجر به شهادت جمعی از هم وطنان شد گفت: تلاش ما از زمان انتصاب در مسئولیت فرمانداری شهرستان گرگان ،توسعه شهرستان بوده و هست و در این راه از سرمایه گذاران متعددی دعوت بعمل آوردیم .

وی افزود: مسئولیت ها ماندنی نخواهد بود چرا که اگر اینچنین بود به ما نمی رسید بلکه باید این مسئولیت ها فرصتی باشد برای خدمت رسانی بهتر به مردم که بنا به فرمایش امام راحل (ره) مردم ولی نعمتان ما هستند .
سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان اظهار داشت: شاید فرمانداری حلقه مفقوده در توسعه شهر گرگان است ودر این راه اگر دستگاه حاکمیتی بتواند به نحو احسن عمل نماید می تواند باعث توسعه شهرستان شود و زمینه توسعه اشتغال جوانان را فراهم نماید و مسائل اجتماعی را کاهش دهد .
وی با تقدیر از زحمات آقای سیدمحسن کاظمی در زمان تصدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری انتخاب علی اکبر قجری را به فال نیک گرفت و خواستار تعامل و همکاری با ادارات شهرستان و تلاش برای فراهم نمودن بستر برگزاری انتخابات آتی با حضور بهتر و بیشتر اقشار در مرکز استان شد .
در ادامه "احسان مکتبی"مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان اظهار داشت: مدیریت در دستگاههای سیاسی مستلزم تکثر است چراکه باید در همه زمینه های کاری اشرافیت لازم را داشته باشد و در شهرستان گرگان بعنوان مرکز استان که شهر چند فرهنگی در حوزه سیاست است مسائل گاها پیچیده است که با تعامل مثبت میتوان به سمت جلو و توسعه یافتگی حرکت نمود .
وی افزود: مدیران شهرستان باید نگاهشان به سمت توسعه باشد و چشم انداز نگاهشان توسعه یافتگی باشد که نهایت به آرامش آسایش شهروندان بیانجامد.
مکتبی گفت: مسئله امر سیاست شناخت مناسبات قدرت است و فردی که این حوزه ها قرار میگیرد باید ساخت و بافت حوزه سیاسی را در ایران بشناسد و برای رسیدن به حکومت شایستگان و خدمت بیشتر به مردم گام برداد .
در ادامه مراسم از زحمات سیدمحسن کاظمی تقدیر و علی اکبر قجری بعنوان سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گرگان طی حکم استاندار گلستان منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار