همزمان با هفته امورتربیتی:

از دانش آموزان ممتاز و مربیان نمونه شهرستان امیدیه تجلیل بعمل آمد

امیدیه (پانا) - همزمان با هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی از دانش آموزان ممتاز و مربیان نمونه شهرستان امیدیه تجلیل بعمل آمد. 

کد مطلب: ۸۰۴۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
از دانش آموزان ممتاز و مربیان نمونه شهرستان امیدیه تجلیل بعمل آمد

همزمان با هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی،از دانش آموزان ممتاز و مربیان نمونه با حضور مسئولین ،اولیاء و مربیان دبیرستان شاهد بانو دهدشتیان شهرستان امیدیه در محل سالن جلسات شهرداری امیدیه تجلیل بعمل آمد.
در ابتدای مراسم فرح خدری مدیر دبیرستان شاهد بانو دهدشتیان شهرستان امیدیه ضمن تبریک هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی اظهار داشت:مهمترین مسئله امروز ما توجه به شیوه های نوین آموزشی در ابعاد مختلف تربیتی و پرورشی دانش آموزان عزیز در سطوح مختلف میباشد.
وی در ادامه افزود:این مسئله موجب شده مربیان عزیز و خستگی ناپذیر پرورشی با همکاری سایر معلمین و همکاران گرانقدر با تلاش مضاعف در راستای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای فرزندان گام بردارند.
سپس محمدرضا چمن نژادیان مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن تبریک هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی ابراز داشت:مسائل تربیتی و پرورشی بویژه با مضامین اسلامی همواره در اولویت همکاران عزیز ما در سطوح مختلف تحصیلی بوده و میباشد.
وی افزود:مهمترین تفاوت سیستم آموزشی ما و دیگر کشورها در همین موضوع خلاصه میشود که ما دانش آموزان و آینده سازان متعهدی تحویل جامعه خواهیم داد که در کنار پیشرفت تحصیلی،پیشرفت اخلاقی نیز داشته باشند اما سیستم آنها فقط در بعد تحصیلی توجه میکند.
مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در ادامه بیان داشت:خوشبختانه در سیستم آموزشی بویژه سالهای اخیر،با همت و تلاش مضاعف همکاران عزیز،توانستیم با پیاده سازی برنامه های سازنده بیش از 11 دانش آموز موفق زیر رتبه هزار از دبیرستان شاهد بانو دهدشتیان در رشته های مهم ازجمله پزشکی تحویل جامعه دهیم.
وی در پایان گفت:پیشرفت در هر جامعه،منوط به همکاری و همیاری سایر بخشها میباشد،بویژه آنکه این پیشرفت بخواهد در مبحث آموزش و پرورش باشد.
سپس محمد رضا شریفات شهردار امیدیه با تبریک هفته امورتربیتی و تربیت اسلامی گفت:تلاش شهرداری بعنوان متولی امور شهری در بحث فرهنگی نیز پر رنگ بوده و با ارائه برنامه ها و خدمات به مدارس و دانش آموزان عزیز،در راستای پیشرفت و شکوفایی استعدادهای درخشان نسل جوان و دانش آموز امیدیه ای گام های موثری برداشته و ادامه خواهد داد.
در پایان مراسم نیز از 11دانش آموز دبیرستان شاهد بانو دهدشتیان که توانسته بودند رتبه های زیر هزار کنکور سراسری رو کسب کنند تجلیل و از مربیان نمونه نیز تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار