معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران خبر داد:

آغاز به کار چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مراکز شهرستان های استان تهران

تهران (پانا) - چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در 42 مرکز نمایش در مناطق 21گانه شهرستان های استان تهران آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۸۰۴۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مراکز شهرستان های استان تهران

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، میررضا شفیع پور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم رشد در مناطق 21 گانه شهرستان های تهران، اظهار داشت: اهمیت و نقش مؤثر رسانه های تصویری در ایجاد و انتقال مفاهیم آموزشی و تربیتی در دانش آموزان به عنوان مخاطبان اصلی نظام تعلیم و تربیت بسیار کلیدی و قابل توجه است.

وی با برشمردن عناوین ده گانه اختصاص یافته به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ،گفت: موضوعاتی وجود دارد که تنها می‌توان آن‌ها را به وسیله فیلم‌های آموزشی آموزش داد و یادگیری آنها به وسیله کتاب بسیار سخت و یا تقریباً غیر ممکن است .

شفیع پور با اشاره به اینکه آموزش از طریق فیلم باعث افزایش انگیزه در دانش‌آموزان شده و محیط آموزشی را برای آنها به یک محیط جذاب تر تبدیل می‌کند، تاکید کرد: امروزه فناوری های نوین برای همیشه جامعه و فرایندهای یاددهی - یادگیری را دچار دگرگونی کرده است .

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: آفرینش آثار فاخر در حوزه آموزش و پرورش توسط معلمان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان می تواند شرایط و موقعیت‏های خاص محیط های آموزشی و نحوه اجرای آن را با نتایج مثبت و معناداری روبرو کند.

شایان ذکر است این جشنوازه از تاریخ دوازدهم لغایت هفدهم اسفنده ماه امسال در سالن های اختصاص یافته به این امر در مناطق استان برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار