معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

رسیدن به جامعه مطلوب در راستای آموزش مهارتهای اجتماعی به دانش آموزان امکان پذیر میگردد

اسلامشهر (پانا)-جلسه مدیران مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور دادستان عمومی و انقلاب، مدیر آموزش و پرورش و شورای معاونین در سالن فجر منطقه برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۴۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به جامعه مطلوب در راستای آموزش مهارتهای اجتماعی به دانش آموزان امکان پذیر میگردد

به گزارش خبرنگارپانا شهرستانهای تهران،در این برنامه حسن حبیبی پور ،مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی ضمن تقدیر از مجموعه همکاران بر استفاده از اندیشه خوب آنها در نظام تعلیم وتربیت تاکید کرد.

ابوالفضل اخوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر،سخنران بعدی این جلسه بود که در بیاناتی با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)و مقام زن اظهار داشت :دغدغه وزارت آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آموزش مهارتهای اجتماعی به دانش آموزان و ایجاد تحول در آنها و در نتیجه رسیدن به خروجی خوب در آینده جامعه میباشد.

وی در ادامه افزود:در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ،آموزش و پرورش به تنهایی نمیتواند کار کند و میبایست تمامی نهادهای مربوطه همکاری داشته باشند.

اخوان تاکید کرد:فعالیتهای ما در بخش پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر، با برخورداری از 90000دانش آموز بابهره گیری از کتاب قرآن مجید وسیره انبیاء و ائمه معصومین (ع)و بزرگان دین اسلام و برگزاری مسابقات گوناگون در راستای کاهش آسیب های اجتماعی باکمک اولیاء دانش آموزان، تربیت و آموختن مهارتهای اجتماعی همراه میباشد.

در ادامه جلسه ،اسدی مقدم دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر نیز در سخنانی به تشریح آسیب های اجتماعی موجود در جامعه و علی الخصوص جهت جوانان پرداخت و آمادگی مجموعه دادگستری را درراستای همکاری با آموزش و پرورش اعلام کرد.

شایان ذکر است ، در این جلسه مدیران و مسئولین آموزش و پرورش اسلامشهر به تبادل نظر در زمینه مسائل جاری واحدهای آموزشی پرداختند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار