معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم: تنها 23 مدرسه با عملکرد ضعیف در استان قم وجود دارد

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از وجود 250 مدرسه با نمره خیلی خوب یاد کرد و گفت: در استان قم تنها 23 مدرسه وجود دارد که عملکرد مطلوبی نداشته و نمره ضعیف را کسب کردند.

کد مطلب: ۸۰۳۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم: تنها 23 مدرسه با عملکرد ضعیف در استان قم وجود دارد

ناصر حمزه‌ای، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم در همایش هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی و مراسم تجلیل از مشاوران و معاونان پرورشی مدارس که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه اینکه مشاوران مدارس وظیفه تربیت و پرورش دانش آموزان مدارس را به عهده دارند، اظهار کرد: گرچه دو واژه تربیت و آموزش از نظر لغوی و معنایی از یکدیگر جدا هستند ولی در عمل به یکدیگر وابسته و متصل هستند .

حمزه ای با تاکید بر اینکه نخستین گام تربیت تعامل طرفین است، عنوان کرد: معاونان پرورشی برای انتقال مفاهیم تربیتی به دانش آموزان در مرحله اول باید حس پذیرش را در دانش آموزان تقویت کنند چراکه اگر دانش آموزان آمادگی پذیرش نکات را نداشته باشند تلاش‌های معاونان پرورشی بدون نتیجه خواهد بود .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم اهل بیت(ع) را الگویی برای مردم دانست و تصریح کرد: خداوند پیامبر اکرم(ص) و تمام ائمه اطهار(ع) را معصوم آفرید تا به انسان‌ها بفهماند تا زمانی که رفتارهای اشتباه خودمان را اصلاح نکنیم نمی‌توانیم دیگران را به راه راست هدایت کنیم .

وی با بیان اینکه استان قم رتبه نخست قرآنی را در کشور کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در استان قم 983 مدرسه وجود دارد که تمامی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و نتیجه آن نیز تفکیک مدارس استان قم با نمره‌های خیلی خوب، خوب، متوسط و ضعیف است .

حمزه‌ای از وجود 250 مدرسه با نمره خیلی خوب یاد کرد و گفت: در استان قم 983 مدرسه وجود دارد که تمامی آن‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و نتیجه آن نیز تفکیک مدارس استان قم با نمره‌های خیلی خوب، خوب، متوسط و ضعیف است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار