کیمیا علیزاده تاریخی ترین مدال کشور را بعنوان تنها بانوی ایرانی از البرز دریافت کرد

کرج (پانا) - رییس فدراسیون تکواندو کشورگفت: کیمیا علیزاده تاریخی ترین مدال کشور را بعنوان تنها بانوی ایرانی از البرز دریافت کرد و باید اذعان داشت که این استان، استانی تکواندو خیز است چرا که طی ۴ سال اخیر نیز بعنوان استانی برتر در این رشته ورزشی در عرصه بین المللی و جهانی شناخته شده  وصاحب نام است.

کد مطلب: ۸۰۳۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کیمیا علیزاده تاریخی ترین مدال کشور را بعنوان تنها بانوی ایرانی از البرز  دریافت کرد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، سید محمد پولاگر رییس فدراسیون تکواندو کشور عصر شنبه در جلسه شورای ورزش در خصوص میزبانی البرز در مسابقات گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و قدیمی ترین تورنومنت آسیا است بهار سال ۹۷ در استان البرز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات دارای گرید WIF است؛ افزود: به موازات برگزاری این مسابقات بین المللی؛ مسابقات جام باشگاه های آسیا نیز به فاصله یک روز برگزار می شود و همه استانداردهای جهانی در مسابقات باید رعایت شود.

پولادگر همچنین با بیان اینکه دورقبل این مسابقات با حضور ۱۱ کشور اروپایی و آسیایی در ساری برگزار شده بود؛ ادامه داد: این مسابقات در رنکینگ سیستم مسابقات جهانی قرار دارد و برگزیدگان؛ برخوردار از سهمیه المپیک خواهند بود.

رییس فدراسیون تکواندو کشور در ادامه با اشاره به ظرفیت های ورزشی استان در رشته تکواندو خاطرنشان کرد: کیمیا علیزاده تاریخی ترین مدال کشور را بعنوان تنها بانوی ایرانی از البرز دریافت کرد و باید اذعان داشت که این استان استانی تکواندو خیز است چرا که طی ۴ سال اخیر نیز بعنوان استانی برتر در این رشته ورزشی در عرصه بین المللی و جهانی شناخته شده وصاحب نام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار