اعلام آمادگی 12 کشور برای حضور در رقابتهای بین المللی تکواندو در البرز

کرج (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دبیر شورای ورزش استان گفت: هر چه بیشتر به سمت کارهای بزرگ حرکت کرده و از مسابقات و رویدادهای مهم جهانی، آسیایی و بین المللی میزبانی کنیم به همان اندازه در جهت توسعه و پیشرفت ورزش استان البرز گام برداشته ایم.

کد مطلب: ۸۱۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آمادگی 12 کشور برای حضور در رقابتهای بین المللی تکواندو در البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و دبیر شورای ورزش استان در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به اهمیت میزبانی از رقابتهای مهم بین المللی در البرز گفت: هر چه بیشتر به سمت کارهای بزرگ حرکت کرده و از مسابقات و رویدادهای مهم جهانی، آسیایی و بین المللی میزبانی کنیم به همان اندازه در جهت توسعه و پیشرفت ورزش استان البرز گام برداشته ایم.

وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در کنار تمامی هیئتهای ورزشی این آمادگی را دارد تا از مسابقات و رقابتهای مهم و مختلف ورزشی با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و ظرفیتهای طبیعی در استان میزبانی کند.

غفرانی خبر داد: پس از مسابقات تکواندو جام فجر و جام باشگاههای آسیا، رقابتهای قایقرانی غرب آسیا و بدمینتون جوانان آسیا نیز به میزبانی استان البرز برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا اعطای این میزبانی ها نشان از اعتماد بالای جوامع بین المللی ورزشی به البرز، قرار گرفتن در مسیر توسعه و پتانسیل و ظرفیت بالای ورزش استان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: تکواندو البرز سرآمد کشور است و با توجه به این توانایی و همچنین مساعدت استاندار میزبانی از مسابقات این رشته ی مهم و المپیکی را قبول کردیم.

وی با بیان این که " تاکنون 12 کشور یونان، ارمنستان، آذربایجان، هند، تاجیکستان، قزاقستان، سوریه، عمان، عراق، افغانستان، پاکستان و ایران برای حضور در رقابتهای بین المللی تکواندو در البرز اعلام آمادگی کرده اند " عنوان کرد: در بین این کشورها 3 تیم از اروپا و مابقی از آسیا هستند که در روزهای 1 و 2 اردیبهشت ماه مسابقات بین المللی جام فجر و در روزهای 3 و 4 همین ماه جام باشگاههای آسیا در سالن انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.

غفرانی اضافه کرد: روز 1 اردبیهشت مسابقات بانوان (با حضور تیمهای آذربایجان، ایران، پاکستان و افغانستان) و روز دوم مسابقات مسابقات آقایان برگزار می شود، سپس و بلافاصله طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت نیز رقابتهای جام باشگاههای آسیا پیگیری خواهد شد.

وی به مباحث مربوط به پذیرایی از میهمانان خارجی و استفاده از جاذبه های طبیعی استان اشاره کرد و گفت: معرفی جاذبه های طبیعی استان البرز، تهیه سوغات، هدایا، برپایی نمایشگاه و ... در جهت معرفی آداب و رسوم استان از جمله وظایفی است که برعهده کمیته گردشگری گذاشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با دعوت از مردم ورزش دوست استان برای تماشای این رقابتهای مهیج و دیدنی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی، صنایع مختلف، فعالان اقتصادی، فروشگاه ها و ... نیز می توانند با توجه به تبلیغات وسیع و بازتاب خوب این مسابقات در رسانه های مختلف و سطح جامعه، به عنوان اسپانسر و حامی مالی در بخش های مختلف، حضوری فعال و در عین حال بسیار مفید و سودمند داشته باشند.

وی تاکید کرد: از فعالان اقتصادی، صنایع، کارخانجات، شرکتها و ... درخواست داریم در جهت برگزاری هر چه باشکوه تر و بهتر این مسابقات مهم و بین المللی که به نوعی زمینه و عرصه ای برای بروز توانمندی، پتانسیل و ظرفیت استان محسوب می شود، به کمک ورزش بیایند.

غفرانی با بیان این که "شرح وظایف، مسئولان کمیته های مختلف و اعضای ستاد برگزاری مسابقات مشخص شده است" تصریح کرد: استاندار البرز ریاست ستاد و بنده دبیری ستاد را برعهده خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار