مدیر آموزش پرورش ناحیه ۵ اصفهان:

روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان است

اصفهان (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان : از مسئولیت های روابط عمومی است که اطلاع رسانی کرده تا فرهنگ حق شناسی را در آموزش و پرورش بالا ببریم .

کد مطلب: ۸۰۳۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی آیینه تمام نمای یک سازمان است

محمد قندهاری در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی نواحی شهر اصفهان با موضوع هماهنگی ستاد اسکان مسافران نوروزی که درسالن جلسات ناحیه 5 آموزش و پرورش برگزار شد گفت: فعالیت های زیادی در آموزش و پرورش انجام می گردد که با مقایسه آن با سازمان های دیگر گستره وسیع فعالیت های آموزش و پرورش کاملا مشهود است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 شهر اصفهان در ادامه تاکید کرد : در سند تحول بنیادین نقشه راه برای آموزش و پرورش مشخص گردیده و اجازه نمی دهیم که در اجرای اسناد بالادستی تخلفی رخ دهد. نگاه روابط عمومی به فعالیت های آموزش و پرورش می تواند به خوبی این اهداف را در سطح جامعه معرفی نماید.

وی در ادامه تاکید کرد: از مسئولیت های روابط عمومی است که اطلاع رسانی کرده تا فرهنگ حق شناسی را در آموزش و پرورش بالا ببریم .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 اصفهان با اظهار خشنودی از اینکه یکی از کارهای خوبی که در سالهای اخیر انجام شده است تعاملاتی است که باعث انتقال تجارب قطبی است و این جلسات تجربیات ارزشمندی در اختیار ما می گذارد که باعث رقابت سازنده و صحیح و پویایی سیستم می شود. دلیل پویایی سیستم ما در قالب رقابت صحیح و سازنده صورت می گیرد و روابط عمومی می تواند آینه تمام نمای یک سیستم باشد.

قندهاری با تاکید بر اینکه همدلی و دوستی بین همکاران آموزش و پرورش و شورای معاونین ستودنی است اظهار داشت: آرامش خاطری که در بین پرسنل وجود دارد نشان از روابط سالم و ارزشمندی است که باید در راستای آن تلاش بیشتری انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار