جلسه ساماندهی طرح اسکان فرهنگیان دشتستان برگزار شد

دشتستان ( پانا ) جلسه ساماندهی طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز سال 1397 با حضور مدیر آموزش و پرورش شهر ستان دشتستان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۳۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ساماندهی طرح اسکان  فرهنگیان دشتستان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهر ستان دشتستان در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش ضمن تاکید بر تکریم و ایجاد بهترین امکانات رفاهی جهت فرهنگیان مهمان در سطح شهرستان دشتستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های مدارس شهرستان برای ایام نوروز مورد توجه و تاکید آموزش و پرورش قرار دارد و مدارس این شهرستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

سید حسن لواسانی فرد بیان کرد: دشتستان دارای جاذبه های گردشگری خوبی است و هر ساله مسافران زیادی برای استفاده از طبیعت و مناطق دیدنی استان بوشهر ، دشتستان را انتخاب می‌کنند.

لواسانی فرد یادآور شد: ما هر سال شاهد رشد مسافران نوروزی در شهرستان هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مثل سال‌های گذشته همه مسافران با خاطره خوشی شهرستان را ترک کنند.

لواسانی فرد در تشریح ستاد اسکان نوروز 97 اظهار داشت : اسکان مسافران فرهنگی نوروزی از تاریخ بیست و هشتم اسفند 96 آغاز بکار می نماید و در این راستا 315 کلاس درس در قالب 53 مدرسه در سه بخش مرکزی ، بوشکان و ارم به ارائه خدمات جهت اسکان فرهنگیان مسافر می پردازد. و در صورت تقاضای بیشتر مسافرین آمادگی جهت افزایش کلاس های درس و مدارس جهت اسکان وجود دارد .

لواسانی فرد افزود : 205 کلاس درس در 31 مدرسه در شهر برازجان ، 13 کلاس در قالب دو مدرسه در شهر دالکی ، 43 کلاس تحت پوشش هشت مدرسه در بخش بوشکان و کلمه و تعداد 54 کلاس درس در 12 مدرسه از بخش ارم و رود فاریاب آمادگی پذیرش فرهنگیان مسافر را دارا می باشند.

لواسانی فرد بیان نمود : سعی شده است مدارس مرکز شهر و بخش های تابعه جهت اسکان در اولویت باشند تا دسترسی به امکانات و مسیر دسترسی به مدارس از سهولت بیشتری برای مهمانان برخوردار باشد ، همچنین در این راستا و هت رفاه بیشتر فرهنگیان برای مدارس اسکان و کلاس های طرح اسکان امکانات رفاهی از قبیل یخچال ، اجاق گاز ، فرش و پتو مهیا شده است که در اختیار فرهنگیان عزیز قرار می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار