«یک سوال ساده» درباره کره شمالی در شبکه پرس تی وی

تهران (پانا) - برنامه «یک سوال ساده» به بررسی مسائل و حواشی اخیر کره شمالی و تنش های این کشور با آمریکا در شبکه پرس تی وی می پردازد.

کد مطلب: ۸۰۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
«یک سوال ساده» درباره کره شمالی در شبکه پرس تی وی

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه که شامگاه امروز شنبه 12 اسفند به روی آنتن می رود، مسائل مختلفی همچون تحریم های آمریکا علیه کره شمالی و بهبود روابط دو کره طی هفته های اخیر و در خلال برگزاری بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
دیدار تاریخی مقامات سئول و پیونگ یانگ و دعوت از رئیس جمهور کره جنوبی برای بازدید از پیونگ یانگ، نقش واشنگتن در روابط میان کره شمالی و کره جنوبی از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه است.
همچنین در این قسمت از برنامه «یک سوال ساده» به بررسی تلاش های ایالات متحده طی سال گذشته برای ممانعت از توسعه قابلیت های سلاح های هسته ای کره شمالی از طریق اعمال تحریم های اقتصادی علیه این کشور و جنگ کلامی بین رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی پرداخته می شود.
برنامه «یک سوال ساده» به تهیه کنندگی احمد کابالو و با اجرای لمبیت اوپیک در لندن تولید می شود و مسائل مهم و پیچیده دنیا را با نگاهی متفاوت و با طرح یک سوال ساده مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
این برنامه شنبه ها ساعت 19:00 به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن یکشنبه ساعت 10:00 ، دوشنبه ساعت 05:00 و 23:00 و چهارشنبه ساعت 12:00 روی آنتن می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار