مدل تعالی مدیریت مدرسه ، الگوی کامل تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در جمع معاونین آموزشی مناطق و شهرستانها گفت : مدل تعالی مدیریت مدرسه ، الگوی کامل تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است .

کد مطلب: ۸۰۳۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدل تعالی مدیریت مدرسه ، الگوی کامل تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

به گزارش پانا از لرستان، نصراله بازگیران مهمترین بحث در آموزش و پرورش کیفیت آموزشی است و تحول بنیادین هم بر مبنای کیفیت است.

وی کیفیت را در دستگاه تعلیم و تربیت بر اساس سند تحول بنیادین، تغییر و تحولی بنیادین و ریشه ای در آموزش و پرورش عنوان کردو گفت : متولیان تعلیم و تربیت تلاش کردند تا در قالب و چارچوبی مشخص تحول را در دستگاه تعلیم و تربیت کیفی کنند .

وی تاکید کرد : الگویی که بتواند اهداف این سند را عملیاتی کند ؛ الگوی تعالی مدیریت مدرسه است .

بازگیران محور فعالیت های مدل تعالی مدیریت مدرسه را بر اساس مشارکت محوری تعریف کرد و افزود : اگر مدیران بتوانند در پیشبرد اهداف این مدل و تحقق شاخص های آن از ظرفیت سایر عوامل مدرسه هوشمندانه استفاده کنند ، قطعا کیفیت آموزشی در مدرسه محقق خواهد شد و مسیر حرکت مدرسه با روند صعودی و به رشد و کیفی خواهد بود .

وی در ادامه به دستورکارهای جلسه هم اشاره کرد و ادامه داد :استقرار پایه دوازدهم ، سه ساله شدن هنرستانها ، تعطیلات نوروزی ، ایستگاههای مطالعاتی نوروز ، ارتقاء میانگین نمرات نهایی و ارتقاء جایگاه لرستان در کنکور سراسری از جمله مباجثی است که در این جلسه به آن پرداخته خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار