مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

عضویت بیش از 78درصد دانش آموزان در بسیج دانش آموزی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بیش از 78 درصد دانش آموزان استان دارای پرونده تشکیلاتی بوده و به صورت رسمی در واحد های مقاومت بسیج دانش آموزی استان فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۸۰۳۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
عضویت بیش از 78درصد دانش آموزان در بسیج دانش آموزی

عباس لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانش آموزی استان اظهار کرد: انتقال روحیه جهادی، ایثار و خود باوری به نسل چهارم انقلاب مهم ترین رسالت بسیج دانش آموزی است.

وی، با اشاره به کسب رتبه های دوم و سوم کشور توسط خراسان جنوبی در اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور، این مهم را محصول برنامه ریزی صحیح و تعامل سازنده فرماندهی سپاه انصار الرضا(ع) بسیج دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان افتخار دارد 425 شهید والا مقام معلم و دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بر تقویت بنیه اعتقادی و دینی دانش آموزان بر اساس موازین اسلام ناب، هویت ایرانی و دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و ادامه داد: آموزش ارزش ها و هنجارهای عمومی جامعه به نوجوانان در این برهه بسیار مهم است و هرگونه غفلت در این موضوع ؛ باعث سردرگمی، تزلزل، بحران هویت و بحران شخصیت در این گروه سنی می شود.

لامعی، با اشاره به وجود الگوهای ارزشمندی نظیر حسین فهمیده و بهنام محمدی در میان دانش آموزان شهید یاد آور شد: بسیج دانش آموزی استان همگام با آموزش و پرورش با اجرای برنامه های مدون و ایجاد پایگاه های علمی گام های موثری را در راه ارتقای توان علمی، فرهنگی و جسمی دانش آموزان برداشته است.

گفتنی است در این مراسم توسط فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی از زحمات غلامرضا اردونی قدر دانی شد و جواد عقیلی پور به عنوان مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار