نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان اولین نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان در سال 97 در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد .

کد مطلب: ۸۱۴۰۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان کردستان برگزار شد

این نشست با حضور قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان ، معاونین اداره کل ، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و اعضای ستاد در سالن شهدای فرهنگی اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج به منظور بررسی برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم و هفته بسیج فرهنگیان برگزار شد .

در این نشست مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و شهدای فرهنگی ، بر ضرورت بزرگداشت هفته مقام شامخ معلم و اجرای مطلوب برنامه های این هفته تاکید کرد .

وی از تمهید مقدمات برای برگزاری ویژه برنامه های هفته معلم در واحد های اداری و آموزشی استان خبر داد و اظهار داشت : همزمان با هفته معلم از معلمان برتر در سطوح شهرستان و استان و هم چنین با برگزاری یادواره شهدای فرهنگی از خانواده های معزز شهدای فرهنگی تجلیل خواهد شد .

آزادی پور معاون هماهنگ کننده سپاه بیت االمقدس کردستان نیز در این نشست با اشاره به رسالت خطیر معلمان گفت : کار معلم انسان سازی است و سعادت و کمال انسانها با تعلیم و تربیت و فعالیت معلم شکل می گیرد و این جایگاه نیازمند توجه ویژه است .

وی با بیان اینکه زیر بنای ارزشها و فضایل اخلاقی جامعه از طریق تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش شکل می گیرد، گفت : معلمان منادیان پیشرفت و آبادانی هستند و اهمیت تعلیم و تربیت صحیح در جهان امروز بیش از هر زمان دیگری مشهود است و وظیفه همه دستگاه ها همراهی و کمک به آموزش و پرورش است .

در ادامه این نشست توحید رستمی مسئول بسیج فرهنگیان استان به تشریح برنامه های هفته بسیج فرهنگیان پرداخت و غبار روبی مزار شهدا و تجدید عهد با آرمانهای امام راحل ( ره ) و شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ، اعزام تعدادی از فرهنگیان بسیجی برای دیدار با رهبر فرزانه انقلاب و دیدار فرهنگیان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان را از مهم ترین برنامه های این هفته عنوان کرد .

وی در ادامه برگزاری ویژه برنامه هفته بسیج فرهنگیان در استان و شهرستان و تجلیل از فرهنگیان نمونه بسیجی ، تجلیل از خانواده های شهدا ، اجرای طرح دوستی و اکرام و حضور مسئولین در مدارس با اهدای شاخه های گل ، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری جلسات شورای اندیشه ورز و اعزام 90 نفر از فرهنگیان به اردوی راهیان نور را از دیگر برنامه های هفته بسیج فرهنگیان نام برد.

هم چنین مومنی مسئول بسیج دانش آموزی استان نیز در ادامه نشست از تهیه و ارسال دستورالعمل هفته بزرگداشت مقام معلم به واحد های آموزشی استان خبر داد و گفت : در این حوزه نیز ویژه برنامه هایی به مناسبت هفته معلم برگزار می شود .

گفتنی است در این نشست پیرامون برنامه های بزرگداشت هفته معلم و بسیج فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد و برنامه های این مناسبت مورد بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار