یکی از شرکت کنندگان مسابقات مکعب روبیک در گفت و گو با پانا:

بازی های رایانه ای مانند بازی های فکری می تواند مفید باشد

شیراز(پانا) - به گفته یکی از شرکت کنندگان مسابقات مکعب روبیک برخی بازی های رایانه ای اگر در موقع خاص خود انجام شود نه تنها مخرب نیست بلکه می تواند مفید هم باشد.

کد مطلب: ۸۰۳۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بازی های رایانه ای مانند بازی های فکری می تواند مفید باشد

مجتبی سرکوهی یکی از شرکت کنندگان مسابقات حل مکعب روبیک در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: از کلاس ششم تا کنون در حال انجام بازی مکعب روبیک هستم و مدت سه سال می باشد که به طور حرفه ای در حال ثبت رکورد های بهتر می باشم.

این دانش آموز کلاس نهمی ادامه داد: هدف من از شرکت در این مسابقات رسیدن به مقام و درجات بالاتر در این رشته می باشد تا بتوانم با حضور در رده های آسیایی و جهانی برای کشورم مقام کسب کنم.

وی افزود: درحال حاضر موفق به ثبت رکورد 19 ثانیه شده ام و داوری و شرایط مسابقات راضی کننده و خوب بود.

این شرکت کننده در خصوص نحوه برگزاری این بازی ها توضیح داد: هر شرکت کننده در ابتدا 15 ثانیه زمان دارد تا روبیک را بررسی کند، سپس 5 بازی انجام می دهد و بهترین و بدترین رکورد آن حذف می شود و از سه رکورد باقی مانده میانگین گرفته می شود که به عنوان رکورد ثبت می شود.

وی در خصوص بازی های رایانه ای گفت: هرکدام از بازی ها یک موقع خاصی دارد و هیچکدام نمیتواند بد و غیرمفید باشد، و این در صورتی است که هر کدام از این بازی ها در موقع خود انجام شود، همچنین روبیک را به تمام دانش آموزان توصیه میکنم چرا که موجب تقویت حافظه و دقت می شود.

خبرنگار: پوریا کشاورز مؤیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار