استاندار خوزستان نوید حل مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران و پرداخت حقوق کارکنان آن را داد

اهواز (پانا) - استاندارخوزستان با تاکید بر پی گیری و حل مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران گفت: من در کنار کارکنان شرکت گروه ملی فولاد ایران و خواستار استیفای حقوق آنهاهستم،نوید می دهم تمام حقوق معوقه آنها بزودی پرداخت شود.

کد مطلب: ۸۰۲۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خوزستان نوید حل مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران و پرداخت حقوق کارکنان آن را داد

غلامرضا شریعتی درباره حل مشکل شرکت گروه ملی فولاد ایران و پرداخت حقوق معوقه کارکنان این شرکت اظهارکرد: روز گذشته در وزارت صنعت،معدن و تجارت جلسه مهمی که با حضور وزیر،سازمان امور مالیاتی،سازمان تامین اجتماعی،بانک مرکزی و سایر بخش های مربوطه برگزار شد. پس از جلسه سرمایه گذار فوری حقوق آذرماه کارکنان شرکت را به اهواز ارسال کرد که پرداخت شود و بنا شد با همکاری تمام بخش های مربوطه مشکلات این شرکت به تدریج حل شود.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد شرکت ایمیدرو مواد اولیه را در اختیار گروه ملی فولاد ایران قرار دهد تا به تولید ادامه دهد، سازمان تامین اجتماعی دفترچه های درمانی و بیمه ها کارکنان را تمدید نماید و بازنشستگان از اموال شرکت تامین شوند،همچنین سازمان امور مالیاتی تمهیداتی به خرج دهد که اخذ مالیات در بلند مدت صورت بگیرد.

استاندارخوزستان با بیان اینکه امیدواریم به تدریج مشکلات شرکت گروه ملی فولاد ایران حل شود تصریح کرد: لازمه این کار همکاری تمام بخش ها است که از سرمایه گذار حمایت کنند زیرا بدون حمایت سرمایه‌گذار و تولید امکان حل مشکلات وجود ندارد همه باید در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند.

شریعتی افزود: ما در این مدت از سرمایه گذار حمایت کرده بودیم به طوری که بخش فولاد سازی دوم این شرکت که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و بلاتکلیف مانده بود را به مرحله تکمیل رساندیم و همچنین خطوط فرسوده شرکت را نوسازی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استان باید در کنار سرمایه‌گذاران،حامی و پشتیبان آنها باشند؛به ویژه ازسرمایه‌گذارانی که صنایع قدیمی و بزرگ استان را خریداری می کنند،حمایت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار