در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی

استاندار: ۱۱۳۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان جذب کلاس شدند

اهواز (پانا) - استاندار خوزستان از بازگشت ۱۱۳۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان به چرخه تعلیم و تربیت خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار: ۱۱۳۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل در خوزستان جذب کلاس شدند

غلامرضا شریعتی دیروز در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان خوزستان اظهار کرد: آموزش و پرورش خوزستان اقدامات خوبی در راستای ریشه کن کردن بیسوادی در استان به انجام رسانده است.

وی جذب ۱۱۳۰ دانش آموز بازمانده از تحصیل را مهمترین اقدام آموزش و پرورش در راستای مبارزه با بیسوادی دانست و گفت: جلوگیری از بازماندگی از تحصیل می‌بایست مهمترین رویکرد آموزش و پرورش در راستای مبارزه با بیسوادی باشد. همچنین توجه به توسعه کمی و کیفی دوره پیش دبستانی نقش مهمی در مبارزه با بیسوادی در استان خوزستان داشته است.

شریعتی همچنین گفت: جذب ۴ هزار نیروهای جوان و با انگیزه به عنوان نیروی حق‌التدریس دیگر اقدام شاخص آموزش و پرورش در سال جاری بود که برکات فراوانی برای استان خوزستان داشت.

استاندار خوزستان با بیان اینکه شاخص بی‌سوادی در خوزستان کاهش چشمگیر داشته است، توضیح داد: وضع استان از رتبه سوم به رتبه ۱۲ کشور از لحاظ آمار بی‌سوادی ارتقا یافته است که مایه خشنودی و امیدواری است.

وی در پایان یادآور شد: همه دستگاه‌های مرتبط موظف هستند گزارشی از اقدامات خود در حوزه مبارزه با بی‌سوادی در جلسه بعدی شورای پشتیبانی ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار