معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس:

لزوم توجه و نظارت بر پهنه های مستعد گردشگری در طرح های ناحیه ای

شیراز(پانا) - معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس از لزوم توجه به طرح های ناحیه ای که وضعیت پهنه های کاربری در آن معین است خبر داد و افزود: طرح هایی باید عملی شود که بیشترین توجیه و استعداد گردشگری را داشته باشند.

کد مطلب: ۸۰۲۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه و نظارت بر پهنه های مستعد گردشگری در طرح های ناحیه ای

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، ابراهیم فروزانی در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اظهار داشت: به منظور تسهیل در صدور مجوز ایجاد مراکز گردشگری باید کمیته فنی کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تشکیل شود و دستگاههایی که بیشترین تاثیر را در فرآیند صدور مجوزها دارند در این کمیته حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: اعضای این کمیته باید دو کار مهم را صورت دهند؛ یکی اینکه فرآیند کنونی صدور مجوزها که مردم بصورت ذهنیت های شخصی قصد و نیت ایجاد یک مکان برای ارائه خدمات گردشگری را دارند در فرآیند اداری با تسهیل و مساعدت ایده های اشتغال محور خود را عملی کنند.

وی دومین وظیفه این کمیته فنی را بررسی طرح های بالا دستی تحت عنوان طرح های ناحیه ای که وضعیت پهنه های کاربری در آن معین است، انجام دهد و ضمن اولویت بندی محورها، قطب ها و پهنه های گردشگری از دستگاههای مرتبط بخواهد که تکلیف زمین های دارای کاربری گردشگری را روشن کنند تا در مدت مراجعه سرمایه گذار، ایشان در چرخه پیچیده استعلامات اداری قرار نگیرد.

فروزانی تصریح کرد: با توسعه اشتغال زایی با محوریت گردشگری در استان رونق اقتصادی، رفاه عمومی و افزایش نشاط و امیدواری در جامعه به دست می آید که این مهم هدف اصلی همه فعالیت ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار