بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده

تهران (پانا) - مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در بیشتر مناطق کشور از وزش باد شدید در برخی نقاط طی دو روز آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۲۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر مناطق کشور طی دو روز آینده

احد وظیفه در گفت‌وگو با پانا با اشاره به پیش بینی وضعیت هوای کشور طی دو روز آینده گفت: تحلیل آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و بخش‌هایی از شرق کشور است. بر این اساس امروز ( ۹ اسفند) در بخش‌هایی از جنوب غرب، جنوب و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در شرق و جنوب شرق کشور نیز امروز رشد ابر و رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: فردا پنج شنبه 10 اسفند از ناپایداری در جنوب غرب و غرب کشور کاسته می‌شود. همچنین در جنوب شرق، شرق و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ابرناکی و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه ۱۱ اسفند نیز بارش پراکنده در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور قابل پیش‌بینی است و از اواخر وقت این روز در مناطق شمالی و مرزی شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده خواهیم داشت.

به گفته وی، طی دو روز آینده در برخی نقاط جنوب شرق و شرق و روز جمعه ۱۱ اسفند در نیمه شمالی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار