سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

شمال کشور بارانی می شود

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور ضمن اعلام این که هوای سواحل دریای خزر طی روزهای آینده بارانی خواهد بود، هوای تهران را طی امروز و فردا ابری پیش‌بینی کرد.

کد مطلب: ۸۰۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
شمال کشور بارانی می شود

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با پانا گفت: امروز در سواحل دریای خزر افزایش دمای قابل ملاحظه یعنی حدود ۶ تا ۱۰ درجه و در برخی مناطق سواحل غربی خزر و استان اردبیل وزش باد شدید جنوبی پیش بینی می شود.

احد وظیفه افزود: از بعدازظهر در مناطقی از شمال غرب، غرب و دامنه های البرز غربی رشد ابر و رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود. این وضعیت در مناطقی از شمال شرق کشور نیز دور از انتظار نیست.

وی با اعلام اینکه امروز بخش های شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود، گفت: فردا دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب و البرز مرکزی شاهد رشد ابر، وزش باد و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق خواهیم بود و از فردا بعدازظهر با نفوذ جریان های شمالی در سواحل دریای خزر، وزش باد، کاهش دما و رگبار و رعد و برق شروع می شود.

وظیفه ادامه داد: پس‌فردا سه شنبه در استان های ساحلی دریای خزر ابرناکی و در برخی بارش باران پیش بینی می شود و در برخی مناطق شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز و شمال شرق کشور نیز رشد ابر، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

هوای تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد گاهی شدید و فردا نیز قسمتی ابری و وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر و افزایش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی شده است. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز ۱۹ و ۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار