جشنواره بازی های بومی محلی دانش آموزی شهرستان نطنز برگزار گردید

نطنز ( پانا ) - جشنواره بازی های بومی محلی دانش آموزی شهرستان نطنز با همکاری آموزش و پرورش و مشارکت شورای دانش آموزی برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۲۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره بازی های بومی محلی دانش آموزی  شهرستان نطنز برگزار گردید

چاوش پور مدیر آموزش و پرورش نطنز درباره برگزاری این جشنواره گفت : جشنواره دانش‌آموزی ورزش‌های بومی و محلی شهرستان در راستای «المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای» برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را توسعه فرهنگ بومی، پاسداشت ارزش‌های فرهنگی جامعه، تحرک، شادی و نشاط جامعه دانش آموزی در کنار اولیای آنان و بالا بردن سطح انگیزه دانش آموزی و رواج فرهنگ ورزش عنوان کرد.
حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی در حاشیه این جشنواره در گفتگو با خبرنگار پانا گفت : برگزاری جشنواره بازی های بومی و محلی با هدف ایجاد نشاط و شادابی، تقویت روحیه و احیا و معرفی سنت های گذشتگان به دانش آموزان منطقه برگزار شده است.
با توجه به اینکه دانش آموزان کم تحرک و بیشتر از فضای مجازی و رایانه ای استفاده می کنند برگزاری این جشنواره می تواند در نشاط و شادابی و فعالیت بدنی آنان اثرگذار واقع شود.
این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش و مشارکت شورای دانش آموزی برگزار شده است.
حسینی معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: رشته‌های طناب زنی، دو و میدانی، داژبال، هفت سنگ، در بخش پسران و دختران از جمله بازی های بومی و محلی استان در این جشنواره است .
در پایان به نفرات و تیم های برتر این جشنواره با اهدای لوح تقدیرگردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار