بازدید نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی از مدارس استثنایی ناحیه دو سنندج

سنندج(پانا)_سید احسن علوی نماینده مردم شهرستانهای سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از مدارس استثنایی نوآوران و گلهای آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۰۲۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید نماینده مردم  سنندج در مجلس شورای اسلامی از مدارس استثنایی ناحیه دو سنندج

به گزارش خبرنگار پانا کردستان،سید احسن علوی نماینده مردم شهرستانهای سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر ناحیه ،رئیس اداره سوادآموزی ، کارشناس مسئولان ارزیابی عملکرد از مرکز حرفه ایی وپیش حرفه ایی نوآوران و دبیرستان دوره دوم گلها بازدید کرد .

در این بازدید سید احسن علوی از نزدیک با تجربیات و خلاقیت های ،معلمان و کادر پرتلاش این مدارس آشنا شد و ضمن تقدیر از عملکرد مناسب و اقدامات ارزنده این مجموعه ها اظهار داشت : آنچه در این مدارس استثنایی قابل توجه است و آن را با کار در سایر مدارس متمایز می سازد فعالیت های خستگی ناپذیر مدیر، دبیران و عوامل اجرایی مجموعه است که با روحیه باز و سعه صدر مشغول خدمت به این دانش آموزان می باشند.

علوی در ادامه با حضور در کلاس ها و شنیدن صحبت های همکاران اظهار داشت :تمام تلاش ما اخذ اعتبار مناسب جهت بازسازی و نوسازی این مرکز ومناسب سازی آن با توجه وضعیت ویژه دانش آموزان این آموزشگاه است.

وی قول مساعد داد با اداره کل فنی حرفه ای استان به منظور اخذ امکانات جهت توسعه و تجهیز کارگاههای آموزشی هنرستان هماهنگی های لازم را به عمل آورند .

نماینده مردم شهرستانهای سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در دبیرستان دوره دوم گلها نیز با توجه به طبقاتی بودن آموزشگاه و عدم توانایی دانش آموزان در تردد به طبقات ساختمان ، ساخت و راه اندازی یک دستگاه آسانسور را در این مدرسه تقبل کرد.

محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج در ابتدای این بازدید از توجه ویژه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به مدارس ناحیه دو، بویژه مدارس استثنایی تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری نمودبا توجه به اینکه 53درصداز دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در ناحیه قرار دارند این بازدید ها بتواند در توسعه کمی و کیفی این مدارس و رفع محدودیت های پیش روی این دانش آموزان تاثیرات مثبتی داشته باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار