گردهمایی مربیان حوزه پرورشی خوسف برگزار شد

خوسف (پانا) ـ به مناسبت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی گردهمایی مربیان حوزه پرورشی آموزش و پرورش شهرستان ، معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران و مدیران کانون ها و دارالقرآن برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مربیان حوزه پرورشی خوسف برگزار شد

حجت الاسلام حامد شاه بیکی امام جمعه خوسف با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته تربیت اسلامی در مورد اهمیت کار مربیان حوزه پرورشی گفت: از آنجا که کار شما مربیان شبیه کار روحانیان و در اهداف کار پیامبران و انبیاء الهی است ، نگاه شما به مسایل تربیتی باید نگاه دینی باشد .


حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه غرب و ورود آن به کشور ما افزود: باید اهداف تربیتی و ارزشی ، برخی مسایل بهداشتی ، جنسی ، بلوغ و خطرات ارتباطی به دانش آموزان آموزش داده شود تا دانش آموزان با آگاهی کامل به این سن ورود پیدا کنند و درآینده نیز زندگی متعالی داشته باشند و تلاش شود تا امید در دانش آموزان تقویت شود .


محمد دانایی مدیر آموزش و پرورش خوسف نیز گفت: با گذشت حدود ۳۷ سال از عمر انقلاب طرح های زیادی آمده و به فراموشی سپرده شده ولی این نهاد مقدس امور تربیتی که به فرمان شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شده به خاطر اهمیت به امر تربیت باقی مانده و هر سال توجه بیشتری بهایت نهاد می شود چرا که هدف انسان سازی است علم بدون عمل نیز راه به جایی نمی برد و می تواند جامعه را به نابودی بکشاند.


لمیر آسمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خوسف هم در این گردهمایی با شاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: توجه به قرآن ، عترت و نماز باید در اولویت اول مدارس قرار گیرد ، اقدامات خوبی در حوزه های مختلف پرورشی صورت گرفته ولی هنوز تا رسیدن به اهداف عالیه فاصله زیادی داریم .

آسمانی با اشاره به کمبود ها در حوزه پرورشی افزود: با وجود بخشنامه های زیاد در این حوزه و مشغله کاری زیاد و با توجه به آمار پایین مدارس خدمت در یک یا چند مدرسه ، کمبود اعتبارات و ... ما شرمنده همکاران خود هستیم.


محمد حسن مشمولی مسئول دبیرخانه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز نیز از مربیان حوزه پرورشی مدارس خواست تا در توجیه دانش آموزان برگزیده و راه یافته به مرحله استان تلاش کنند .
در پایان از کارکنان حوزه پرورشی آموزش و پرورش خوسف با اهدای لوح تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار