نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان باید به بهترین شکل انجام وظیفه کنند

بیرجند (پانا) ـ امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: آن کسی که وظیفه اش آنچه که باید و لازم است انجام دهد از ثواب بهره مند می شود اما آن کسی که کوتاهی کند و بی اهمیت باشد مرتکب گناه خواهد شد، مسؤولان در هر پست و مقامی که قرار دارند باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

کد مطلب: ۸۰۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مسؤولان باید به بهترین شکل انجام وظیفه کنند

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی اظهار داشت: خدا هر چیزی که لازم بوده را آفریده و باید به این امانات الهی توجه شود.

وی با بیان اینکه خدا موجودات را در هر اسمی با نوع خدمت متفاوت آفریده است، گفت: بسیاری از این موجودات نوع خدمتشان مرتبط با بقای نسل آن ها است و تنها استفاده کردن از گوشت و تخم نیست بلکه خدمات دیگری را می رساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: پرندگان وحشی و یا هر موجود دیگری کارهای مشخص و موثری دارند اما مهم بقای نسل آن ها است، برخی از موجودات نیز خدا قرار داده که ذخایر غذایی بشر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید به هدفمند بودن هر موجودی توجه شود و باید توجه معنوی به موجودات داشت، تصریح کرد: حکمت های خداوند متعال را در تمام موجودات می توان مشاهده کرد.

وی خطاب به کارکنان و پرسنل اداره کل دامپزشکی استان، ادامه داد: شما حافظ این امانت های الهی هستید، کار شما ارزشمند است و از کارهای پر نفع است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آن کسی که وظیفه اش آنچه که باید و لازم است انجام دهد از ثواب بهره مند می شود اما آن کسی که کوتاهی کند و بی اهمیت باشد مرتکب گناه خواهد شد، مسؤولان در هر پست و مقامی که قرار دارند باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه همواره پیشگیری و پیش بینی بهتر از درمان است، اظهار کرد: خراسان جنوبی در شرایط سالمی قرار دارد و بیماری دامی در استان مشاهده نمی شود در حالی که بیماری ها در بسیاری از مناطق ضایعات و عوارض بسیاری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار