سالن ورزشی دبستان بصیرت ناحیه دو سنندج به بهره برداری رسید

سنندج(پانا)_با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج و در آستانه سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، سالن ورزشی دبستان بصیرت به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۸۰۲۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سالن ورزشی دبستان بصیرت ناحیه دو سنندج به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار پاناکردستان، با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج، معاونین پرورشی و آموزش ابتدایی،کارشناسان آموزش ابتدایی و تربیت بدنی سالن ورزشی دبستان بصیرت به بهره برداری رسید.

در این مراسم محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با تبریک سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی، اظهار داشت: یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی، ترغیب دانش آموزان و جوانان به امر ورزش است.

وی افزود: دبستان بصیرت با ایجاد این فضا ضمن افزایش سرانه ورزشی ناحیه توانسته از تمامی فضا های موجود در مدرسه با حداقل هزینه بهترین استفاده را نماید که امیدوارم سایر مدارس نیز با الگو گیری از این طرح ها بتوانند دانش آموزان را در روی آوردن به ورزش ترغیب نمایند.

در ابتدای این مراسم چنور کرد احمدی مدیر آموزشگاه گفت: این سالن با همکاری و همراهی جمعی از اولیاء تجهیز شده و در فضایی که هیچگونه استفاده ای از آن نمی شد به بهره برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار