با حضور مسئولان استانی خراسان شمالی صورت گرفت:

افتتاح سالن ورزشی آموزشگاه شهید نوری با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در بجنورد

سالن ورزشی آموزشگاه شهید نوری شهرستان بجنورد با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در پنجمین روز از دهه فجر افتتاح شد.

کد مطلب: ۷۱۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، مراسم افتتاح سالن ورزشی آموزشگاه شهید نوری با حضور مسئولین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بجنورد برگزار شد.

لنگری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خراسان شمالی نیز در این مراسم با اشاره به سرانه فضای ورزشی استان گفت: با ساخت و بهره برداری از سالن های ورزشی در استان میانگین خراسان شمالی از میانگین کشوری سرانه فضای ورزشی بیشتر شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان شمالی 17 رتبه در سطح کشور صعود کرد و به رتبه 10 کشوری ارتقاء یافت که این حاصل تلاش دانش آموزان و فرهنگیان برای توفیقات آنان در فعالیت های تربیت بدنی حاصل شد.

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در این مراسم ضمن تبریک سی و نهمین سالگرد پیروز انقلاب گفت: افتتاح سالن ورزشی این آموزشگاه یک نمونه از خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر در مدارس شهرستان بجنورد است که امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد افزود: دانش آموزان باید از این فضای آماده شده به خوبی استفاده کنند و در عرصه ورزشی نیز چون عرصه های علمی و فرهنگی و هنری موفق باشند.

وی با اشاره به درخشش دانش آموزان بجنورد در مسابقات ورزشی در میادین کشوری، استانی و شهرستانی ابراز امیدواری کرد امسال نیز این توفیقات بیشتر باشد.

بابایی مدیر کل نوسازی مدارس استان خراسان شمالی نیز در این مراسم گفت: سال گذشته 5 استخر نیمه تمام در استان وجود داشت که با اعتباری رهبری در حال تکمیل است و به زودی شاهد افتتاح این فضاهای ورزشی خواهیم بود که بهره برداری از آن رشد خوبی در فضای ورزشی برای دانش آموزان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش یک امر مهم است افزود: هدف از احداث سالن در درون مدرسه توجه به آموزش دانش آموزان در عرصه تربیت بدنی است.

گفتنی است سالن ورزشی آموزشگاه شهید نوری، پنجمین پروژه آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش بود که در شهرستان بجنورد با زیربنای 835 متر مربع و اعتبار بالغ بر 10 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار