هشتم اسفند ماه سالروز تولد پر افتخار تربیتی در دامن تعلیم و تربیت اسلامی است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن 8 اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۰۲۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
هشتم اسفند ماه سالروز تولد پر افتخار تربیتی در دامن تعلیم و تربیت اسلامی است

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، متن پیام «اردشیر سید سیاح» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هشتم اسفند ماه سالروز تولد پر افتخار تربیتی در دامن تعلیم و تربیت اسلامی است که شهیدان رجایی و باهنر با هدف بالندگی نسل فردا و تحکیم بنیانهای اعتقادی و ایمانی در بین دانش آموزان بنا نهاده ­اند و این شجره طیبه در راستای دفاعی از حریم ارزشها و ایجاد فرصتهای تربیتی ناب در طول چهارده از هیچ تلاشی مضایقه نداشته است، در این راستا زیبایی نسیم دلنواز کلام پر محبت و اثر بخش همکاران امور تربیتی در گوش جان فرزندان ایران عزیز تا رسیدن به ساحل نجات و پاکدامنی طنین انداز بوده است.

و چقدر شور انگیز بوده و هست وقتی دانش آموزی بی قرار و مضطرب، آرامش و امید را در نگاه پر از مهر مشاور می­یابد و شور مجدد برای زندگی در دل می­پروراند و چقدر تحسین برانگیز است وقتی آوای ملکوتی صوت قرآن، کلام بلند ائمه اطهار از زبان مربی پرورشی و قرآنی در ذهن و اندیشه نو گلان بوستان تعلیم و تربیت جاری می­شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هشتم اسفند و تبریک هفته تربیت بر خود وظیفه­ می­دانم که از زحمات صادقانه و ارزشمند همه شما عزیزان که در خانواده بزرگ و شکوهمند امور تربیتی در جهت تحقق اهداف اخلاقی و انسانی انجام می­دهید تقدیر و تشکر کنم. امیدوارم همواره در تربیت نسلی متعهد و مومن و ساختن ایرانی سربلند، نگاه پر شفق حضرت سبحان قرین تلاشها و لحظات زندگیتان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار