پیام مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آستانه ۸ اسفند

امور تربیتی نهاد مقدسی است که بانیان آن شهیدان رجایی و باهنرند

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پیام خود امور تربیتی را نهادی دانست که با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شده است.

کد مطلب: ۸۰۲۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امور تربیتی نهاد مقدسی است که بانیان آن شهیدان رجایی و باهنرند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی پیش از ظهر امروز با صدور پیامی فرا رسیدن هشتم اسفند، روز تربیت اسلامی را به خانواده بزرگ تعلیم و تربیت به ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس استان تبریک گفت.

در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آمده است:

به نام خدا

امور تربیتی نهادی است که با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر تاسیس گردید و تاکنون ثمرات بسیار ارزشمندی از جمله هدایت و رهبری نسل جوان در دوران 8سال دفاع مقدس، فضاسازی فرهنگی برای دفاع از ارزش های انقلاب در مدارس، ترویج فرهنگ انسان سازی برای تصدی مدیریت های آینده کشور، تحکیم سازه های معنوی خانواده هایی که در آینده دانش آموزان با آن روبرو هستند، مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار و به طور خلاصه پرورش استعدادهای آینده سازان میهن اسلامی برای انقلاب در پی داشته است. اینجانب سی و هفتمین سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی را به همه همکاران فرهیخته، به ویژه معاونین و مربیان پرورشی مدارس سراسر استان تبریک عرض نموده و توفیق و عزت خانواده بزرگ امور تربیتی را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج)، در سایه سار وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه احدیت مسألت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار