نظر رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی: قصاص قبل از جنایت خوب نیست

یاسوج(پانا) ـ زارعی رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل حادثه هواپیمای تهران یاسوج ، گفت: قصاص قبل از جنایت خوب نیست. ما باید تلاش کنیم علت مشخص شود. شاید علت موضوع یا فرد دیگری باشد.

کد مطلب: ۸۰۱۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نظر رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی: قصاص قبل از جنایت خوب نیست

به گزارش پانا از یاسوج، در پی سانحه هوایی صبح یکشنبه در مسیر یاسوج که در جریان آن یک فروند هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با شصت و شش مسافر پس از برخورد با رشته کوه های دنا متلاشی و سرنگون شد تعدادی از نمایندگان پارلمان ایران با تنظیم نامه ای خواستار استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی شدند.

وزیر راه و شهرسازی ایران روز دوشنبه در بازدید از محل حادثه با انتقاد شدید برخی از بازماندگان حادثه مواجه شد. در ویدیو منتشر شده بر روی شبکه های اجتماعی که برخی سایت های خبری در ایران نیز آنرا بازنشر کردند یکی از بستگان قربانیان که به شدت تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته با لحن تند انتقادی از آقای وزیر می پرسد آیا خود وی حاضر بود سوار این هواپیما شود؟

هواپیمایی که با شصت و شش سرنشین در مسیر یاسوج دچار سانحه شد اوایل بهمن ماه نیز به دلیل نقص فنی از ادامه مسیر خود بازمانده و به فرودگاه مهر آباد بازگشته بود.

به همین دلیل غلامرضا تاجگردون و عدل هاشمی دو نماینده کهگیلویه و بویراحمد خواستار استیضاح وزیر راه و شهرسازی هستند و امضای آنها پای نامه استیضاح عباس آخوندی به چشم می خورد، اما امضای غلام محمد زارعی رییس مجمع نمایندگان استان در این نامه که به هیئت رئیسه مجلس ارائه و توسط کمیسیون عمران وصول شده است نیست.

در این رابطه غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه نظر شما در مورد استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل حادثه هواپیمای تهران یاسوج چیست،آیا شما دو نماینده دیگر کهگیلویه و بویراحمد را در استیضاح وزیر راه و شهرسازی همراهی می کنید، افزود: قصاص قبل از جنایت خوب نیست. ما باید تلاش کنیم علت مشخص شود. شاید علت موضوع یا فرد دیگری باشد.

نماینده بویراحمد و دنا تصریح کرد: کلی برخورد کردن شاید یکی از روش ها باشد اما روش درست تر و منطقی تر این است با پیدا کردن جعبه سیاه و رمز گشایی آن به دلیل اصلی سانحه سقوط هواپیمای تهران یاسوج برسیم و متناسب با آن تصمیم گیری و اقدام کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار