با بازدید از شعب تامین اجتماعی؛

دومین دوره طرح گردشگری دانش آموزان استان بوشهر آغاز شد

بوشهر ( پانا ) مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : دانش آموزان در بازدید از شعب تامین اجتماعی استان بوشهربا مفاهیم بیمه تامین اجتماعی و نوع خدمات ارایه به افراد ذی نفع آشنا می شوند .

کد مطلب: ۸۰۱۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
دومین دوره طرح گردشگری دانش آموزان استان بوشهر آغاز شد

یونس خسروانی مدیرکل تامین اجتماعی استان در مراسم دومین دوره بازدید دانش آموزان از شعب تامین اجتماعی استان بوشهر گفت : سازمان تامین اجتماعی و وزارت آموزش و پروش دو دستگاهی هستند که هر دو در راستای حفظ و ارتقای کرامت انسانی خدمت می کنند . پس ضروری است دانش آموزان بعنوان آینده سازان جامعه نسبت به نوع خدمات آگاهی یابند .

خسروانی افزود : آموزش و پرورش، رکن اصلی ارتقای نیروی انسانی است .

وی تصریح نمود : دانش آموزان مدیران فردا از طریق آموزش و پرورش مهارتهای لازم را فرا می گیرند .

خسروانی گفت : سازمان تامین اجتماعی بعنوان یکی از بزرگترین سازمان های کشور که بیش از ۴۰ میلیون نفر از افراد جامعه را تحت پوشش خدمات خود دارد، با امضای تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش، برای دومین سال پیاپی میزبان اردوهای گردشگری دانش آموزی است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: در این طرح، دانش آموزان با حضور در شعب تامین اجتماعی سراسر کشور با نوع خدمات این سازمان به بیمه شدگان و مفاهیم و مبنای شکل گیری بیمه تامین اجتماعی و تعهدات کوتاه مدت و بلندمدت آن به مخاطبانش آشنا می شوند. بطوریکه در مرحله اول این طرح و طی هفته جاری، ۲۰ گروه بیست و چهل نفره دانش آموزی از مقطع تحصیلی متوسطه در شعب تامین اجتماعی سراسر استان بوشهر حضور می یابند و ضمن دریافت آموزش های لازم در خصوص خدمات سازمان تامین اجتماعی از واحدهای اجرایی شعب نیز بازدید می کنند.

خسروانی گفت : در این طرح بسته های فرهنگی شامل لوح های فشرده و بروشورهای مرتبط با انواع خدمات و قوانین سازمان تامین اجتماعی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا دانش آموزان با این سازمان که اکثر خانواده های ایرانی با آن به نوعی سروکار دارند، بیشتر و بهتر آشنا شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار