نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی «عیدانه » در نیشابور برپا شد

نیشابور (پانا) - نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی «عیدانه » آثار بانوان هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی  و صنایع دستی  «عیدانه » در نیشابور برپا شد

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی «عیدانه » آثار بانوان هنرمند نیشابوری « فهیمه فقیدی و الهه آداب»در صدد است آثار هنری جدیدی را به مخاطب ارائه کند.

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی وصنایع دستی «عیدانه » آثار بانوان هنرمند نیشابوری « فهیمه فقیدی و الهه آداب» که در آن 80 اثر صنایع دستی ونقاشی در معرض دیدعموم قرار گرفته است .

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی «عیدانه » آثارنقاشی روی پارچه صنایع دستی به صورت شفق دوزی، ماهی سه بعدی و حکاکی صابون با موضوع آزاد ساخته شده است.

آتشی یادآورشد: این نمایشگاه گروهی فهیمه فقیدی و الهه آداب است که در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن می باشد.

مسئول مجتمع های فرهنگی و هنری نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی و صنایع دستی«عیدانه » 5 الی 10 اسفند هر روز از ساعت 16 الی 19:30 بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار