نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره‌های نوروزی در روستاها برگزار می‌شود

بوشهر ( پانا ) مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر گفت: در ایام نوروز توانمندی روستائیان استان بوشهر در تولید محصولات صنایع دستی در قالب نمایشگاه‌ها و جشنوارهایی در روستاهای هدف گردشگری برپا می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۱۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه صنایع دستی و جشنواره‌های نوروزی در روستاها برگزار می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، بهرام نکیسا با تاکید بر توجه به مشاغل روستایی بر اساس ظرفیت‌های مناطق اظهار داشت: استان بوشهر از ظرفیت مهمی در روستاها برای تولید و اشتغال دارد که برنامه مهمی در این عرصه تدوین شده است.

وی، با تاکید بر توجه به گردشگری روستایی بیان کرد: مشاغل نهفته در صنعت گردشگری و بوم‌گردی به خوبی می‌تواند مطالبات جویندگان اشتغال در مناطق مختلف روستایی استان بوشهر را محقق کند.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر، این استان را یکی از مناطق هدف گردشگردی دانست و خاطر نشان کرد: روستاهایی که در سواحل قرار دارد ظرفیت‌ها گردشگری دریایی را افزایش داده‌اند که این مهم در ایام تعطیلات به ویژه نوروز بیشتر نمایان است.

نکیسا با تاکید بر توجه دهیاران به ظرفیت گردشگری نقاط ساحلی گفت: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توان با ایجاد اشتغال، زمینه رونق اقتصادی و معیشتی در آن فراهم کرد که در این راستا تسهیلات کم بهره به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی، پیوند صنایع دستی و صنعت توریست را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: صنایع دستی یکی از حلقه‌های صنعت گردشگری و توریست است که این مهم در استان بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر، از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در روستاها خبرداد و تصریح کرد: در ایام نوروز توانمندی روستائیان استان بوشهر در تولید محصولات صنایع دستی در قالب نمایشگاه‌ها و جشنوارهایی در روستاهای هدف گردشگری برپا می‌شود.

نکیسا،اشتغال پایدار و آشنایی مردم با محصولات صنایع دستی را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست و تاکید کرد: تولید صنایع دستی بر اساس ظرفیت‌های روستاها یکی از ارکان‌های اقتصاد مقاومتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار