رییس شبکه دامپزشکی سربیشه خبر داد:

فعالیت بیش از ۲۰ مورد زنبورستان فعال در شهرستان سربیشه

سربیشه (پانا) ـ رییس شبکه دامپزشکی سربیشه گفت:بیش از ۲۰مورد زنبورستان فعال با ۱۴۰۰ کندوی فعال در شهرستان سربیشه مشغول به فعالیت هستند

کد مطلب: ۸۰۱۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت بیش از ۲۰ مورد زنبورستان فعال در شهرستان سربیشه

محسن رمضانی رییس شبکه دامپزشکی سربیشه با اشاره به خدمات شبکه دامپزشکی سربیشه در این زمینه افزود: بازدید و نمونه برداری از زنبورستانها و قاب کندوها، توزیع نوار بایوارل و اسپری و اروسید در بین زنبورداران جهت ضدعفونی، جلوگیری و پیشگیری از بیماری های لارو و زنبورعسل از جمله اقدامات مهم شبکه دامپزشکی سربیشه است.

وی، با اشاره به بیماریهای شایع این فصل در زمینه زنبورستان ها، تصریح کرد:لوک اروپایی و لوک آمریکایی و بیماری انگلی واروا از بیماری های شایع این فصل به شمار می رود.

رییس شبکه دامپزشکی سربیشه، همچنین در خصوص تعداد ابزیان در این شهرستان، ادامه داد:در حال حاضر تعداد آبزیان فعال کپور ۶ واحد فعال است که تعداد ۲۴ واحد آبزیان در شهرستان داریم.

رمضانی، با اشاره به اینکه VHS از بیماری های شایع در زمینه ابزیان است، خاطر نشان کرد:بازدید از استخرهای ماهی و نمونه گیری از ماهی، آب و خوراک و ارسال به آزمایشگاه جهت انجام آزمایشات انگلی و‌میکروبی از جمله نظارت های انجام شده در زمینه ابزیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار