در گفت‌وگو با پانا:

نجمه خدمتی: کمبود فشنگ ادامه داشته باشد برای تکرار قهرمانی در آسیا دچار مشکل می‌شویم

تهران (پانا) – قهرمان تیراندازی آسیا ادامه روند کمبود فشنگ در اردوی تیم ملی را مانع از نتیجه‌گیری در بازی‌های آسیایی می‌داند.  

کد مطلب: ۸۰۱۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نجمه خدمتی: کمبود فشنگ ادامه داشته باشد برای تکرار قهرمانی در آسیا دچار مشکل می‌شویم

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیتش در اردوی تیم ملی گفت: دو ماه است که اردوهای تیم ملی را شروع کردیم و شرایط بدی نداریم. البته مثل همیشه ما مشکل فشنگ داریم و از این بابت خیلی اذیت می‌شویم، واقعاً نیاز اصلی یک تیرانداز تهیه فشنگ و امکاناتش است و اگر این اتفاق نیفتاد ما دچار دردسر می‌شویم. واقعاً نمی‌شود یکی دو ماه قبل از مسابقات به آمادگی کامل رسید و امیدوارم هرچه زودتر ما به شرایط خوب از نظر امکاناتی برسیم.

خدمتی به احتمال حضور مجدد لازلو، سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در ایران اشاره کرد و گفت: اگر این اتفاق بیافتد و او دوباره به تیم ملی تیراندازی برگردد خیلی اتفاق خوبی خواهد بود. کارنامه لازلو برای همه مشخص است او هشت سال در ایران بود و ما با این مربی به نتایج خوبی رسیدیم، ضمن اینکه او ارتباطات گسترده‌ای هم داشت و از نظر تهیه مهمات به ما خیلی کمک می‌کرد. البته همه مربیان ما خوب هستند اما اگر لازلو برگردد به طور حتم شرایط ما هم خوب خواهد شد.

وی به برنامه‌های پیش رو در این مدت اشاره کرد و گفت: من قرار است اسفندماه برای مسابقات دانشجویان جهان به مالزی اعزام شوم. فروردین‌ماه هم مسابقات جام جهانی کره و اردیبهشت هم جام جهانی مونیخ را دارم. این مسابقات در واقع به نوعی انتخابی تیم ملی هم برای حضور در جاکارتاست. امیدوارم مانند قبل که مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست آوردم این دوره هم آن را تکرار کنم هر چند که متأسفانه کمی شرایط نسبت به قبل عوض شده است.

خدمتی در مورد نحوه برگزاری بازی‌های آسیایی و تغییر شرایط گفت: در دوره قبلی برای بازی‌های آسیایی تیم سه نفره اعزام می‌شدند اما این دوره شرایط تغییر کرده و قرار است تیم ما دونفره اعزام شود که نمی‌دانم چرا این قانون را در جاکارتا وضع کردند. به هر روی امیدوارم شرایط برای ما خوب پیش برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار