مدیرکل هواشناسی بوشهر خبر داد :

پیش‌بینی یک هفته بارانی برای استان بوشهر/ احتمال آبگرفتگی معابر

بوشهر ( پانا ) مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه بارشی به استان بوشهر خبر داد و گفت: به مدت یک هفته در نقاط مختلف استان شاهد بارش باران خواهیم بود و احتمال آبگرفتگی وجود دارد.

کد مطلب: ۸۰۱۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی یک هفته بارانی برای استان بوشهر/ احتمال آبگرفتگی معابر

نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده عبور امواج متعدد ناپایدار جو طی هفت روز آینده است و مطابق این تصاویر انتطار می رود در برخی از روزها در هفته آینده بارش باران در برخی نقاط استان قابل ملاحظه باشد.

وی افزود: امروز یک سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور می‌شود که انتظار می رود تحت تأثیر عبور متوالی امواج ناپایدار ناشی از این سامانه بارشی، ناپایداری های جوی در استان افزایش یابد و آسمان استان طی هفت روز آینده به تناوب بارانی باشد.

شفیع‌خدایی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود فعالیت این سامانه از اواخر وقت امروز به صورت بارش خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان آغاز شود و ضمن تقویت و تشدید بارندگی، فعالیت این سامانه بارشی به تناوب تا پایان روز چهارشنبه آینده در همه مناطق استان ادامه یابد.

وی افزود: در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه آینده بارندگی‌ها تشدید می شود و بر این اساس آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در ترددهای شهری در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: همچنین طی یک هفته فعالیت سامانه بارشی در استان، افزایش سرعت وزش باد و وزش تندبادهای لحظه ای و در پی آن افزایش تلاطم دریا در برخی از روزها پیش بینی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار