توجه به سه اصل هویت دینی، ملی و قومی- فرهنگی موجب تعادل روح و روان در افراد است

شیراز (پانا) - مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان عشایر با حضور بیش از 500 نفر از دانش آموزان عشایر فارس در شیراز برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توجه به سه اصل هویت دینی، ملی و قومی- فرهنگی موجب تعادل روح و روان در افراد است

معاون پرورشی آموزش و پرورش عشایر فارس در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت : دین اسلام کامل ترین دین در بین ادیان الهی است و ما مسلمانان باید هوشیار باشیم و با شبهاتی که از سوی دشمنان مطرح می شود مبارزه کنیم .

اکرمی افزود: هر فرد در زندگی برای ایجاد تعادل روحی و معنوی باید همواره به سه اصل هویت دینی ، هویت ملی و هویت قومی فرهنگی توجه داشته باشد.

وی کتاب آسمانی قران مجید را بهترین متمسک برای رسیدن به هویت دینی عنوان نمود و خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات گفت: شما در مسیر قرآن قدم برداشته اید و این توفیق بزرگی است، باید سعی کنید در تمام مراحل زندگی با قرآن مانوس باشید و از این کتاب ارزشمند نهایت استفاده را ببرید.

در این مسابقات که با شرکت 300 نفر دانش آموز پسر و 160نفر دانش آموز دختر از تمامی مراکز شبانه روزی عشایری سراسر استان برگزار شد، دانش آموزان در رشته های قرائت ، مفاهیم و تفسیر ، انشای نماز ، احکام ، صحیفه سجادیه ، اذان ، مداحی و نهج البلاغه به رقابت پرداختند .
مسابقات قرآن دختران و پسران متوسطه اول و دوم دانش آموزان عشایر فارس در دبیرستان های شبانه روزی دخترانه مالک اشتر و پسرانه شهید بهشتی دوره دوم در شیراز برگزار شد و دانش آموزان برگزیده در رشته های مختلف به مرحله استانی مسابقات قرآن و معارف اسلامی راه خواهند یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار