لیگ قهرمانان آسیا؛ مدافعان حریف استقلال را صدرنشین کردند/ زور پرسپولیس به ژاوی نرسید   

تهران (پانا) – در روزی که پرسپولیس با شکست زمین را ترک کرد، استقلال با درخشش مدافعان الهلال به پیروزی رسید.

کد مطلب: ۸۰۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛ مدافعان حریف استقلال را صدرنشین کردند/ زور پرسپولیس به ژاوی نرسید   

لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری دیدارهای همزمان پرسپولیس و استقلال در قطر و عمان دنبال شد.

در قطر پرسپولیس به مصاف السد یکی از تیم‌های خوب قاره آسیا نیمه اول تیم برتر میدان بود و بارها روی دروزاه حریف خطرساز شد اما السد با استفاده از تک موقعیت‌هاش توسط بونجاح به گل رسید و نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رساند. در شروع نیمه دوم باز هم برتری با پرسپولیس بود اما در همان ابتدای نیمه باز هم بونجاح برای السد گلزنی کرد. پرسپولیس در ادامه یکبار دیگر روی هنرنمایی ژاوی دروزاه‌اش باز شد تا با دریافت سومین گل تیم برانکو از بازگشت ناامید شود. فشار پرسپولیس در وقت‌های اضافه یکبار منجر به گل شد و سیامک نعمتی دروزاه را باز کرد اما در نهایت با شکست سه بر یک برانکو به ایران بازگشت.

پرسپولیس با این شکست 3 امتیازی ماند و در رده دوم جدول باقی ماند. السد هم 6 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

استقلال هم که در عمان میزبان الهلال عربستان نایب قهرمان آسیا بود در نیمه اول راه به جایی نبرد و با تساوی بدون گل از زمین خارج شد. در ابتدای نیمه دوم روی توپی ساده مدافعان حریف یکبار دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به کمک استقلال آمدند و در ابتدای این نیمه روی ضربه تیام به اشتباه دروزاه خودشان را باز کردند تا استقلال برای دومین بار در لیگ قهرمانان فصل جدید توسط مدافعان حریف به گل برسد.

در ادامه علی الحبسی کار استقلال را راحت کرد و با اخراج گلر الهلال ده نفره شد و در نهایت با پیروزی یک بر صفر،استقلال موفق شد با 4 امتیاز صدرنشین گروهش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار