جزئیات پیدا شدن لاشه هواپیمای آسمان توسط نیروی هوافضای سپاه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان جزئیاتی را از پیدا شدن لاشه هواپیمای تهران-یاسوج توسط نیروی هوافضای این ارگان بیان کرد.

کد مطلب: ۸۰۰۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات پیدا شدن لاشه هواپیمای آسمان توسط نیروی هوافضای سپاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه، سردار رمضان شریف با اشاره به تلاشهای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران کشورمان به منظور پیداکردن لاشه هواپیمای سقوط کرده آسمان در ارتفاعات دنا، اظهار کرد: یافتن لاشه هواپیمای آسمان که از تهران عازم یاسوج بود، حدود ساعت 9:50 دقیقه در ارتفاعات کوه دنا کشف شد.
سخنگوی سپاه ادامه داد: در ساعت 9:55 دقیقه آقای سلطانی متخصص امداد و نجات نیروی هوافضای سپاه مستقر در بالگرد این نیرو که هدایت آن را کاپیتان فراهانی و کاپیتان جلالیان عهده دار بودند، خبر کشف لاشه هواپیما را به فرماندهی کنترل هوایی نیرو اعلام کردند.
این مقام مسئول یادآور شد: تیم جستجو و نجات نیروی هوافضای سپاه با انجام عملیات ویژه با دو فروند بالگرد به مختصاتی که پهبادها اعلام کرده بودند اعزام و موفق شدند لاشه هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی آسمان را در مختصات جغرافیایی NC4208 و E514293 کشف و شناسایی کنند.
سردار شریف پیدا شدن محل سقوط هواپیما را موجب سهولت در اقدامات امدادی دانست و اظهارکرد: هم اکنون گروههای جستجوگر و دستگاههای امدادی در منطقه با تمرکز بر این نقطه می توانند با دقت و سهولت خود را به محل برسانند.
وی همچنین گفت: در تصاویر گرفته‌ شده حتی آرم و نشان هواپیما هم به خوبی مشخص است و پیدا شدن محل سقوط این هواپیما دیگر قطعی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار